hints van homeworld 2

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
jonas
Starter Plus
Starter Plus

Bericht

ik vind nergens hints van homeworld 2 in het nederlands

help
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 473 keer
Bedankt: 664 keer
Provider

Bericht

Ik heb even m'n GameSpot Complete-abonnement gebruikt om de complete guide te downloaden. Het is wel in het Engels, maar is dat echt een probleem? Ik heb em online gezet op http://www.anigraphics.be/~christophe/homeworld2.pdf
Squirtle
Plus Member
Plus Member

Bericht

meon
Administrator
Administrator
Provider

Bericht

Aan dat 73-pagina tellend pdfje kan je niet zomaar, zonder betalend abbonement komen hoor ...
Squirtle
Plus Member
Plus Member

Bericht

is zo'n gamespot pro abonnement de moeite?
er zijn nog wel sites dat betaalde secties hebben (ign.com bvb)
hebben ze exclusieve content? guides en walkthroughs zoek ik altijd op gamefaqs.com en heb nog nooit een spel gehad dat ik daar niet op gevonden heb
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Ik ben niet echt nen gamer, maar waarom zou je geld uitgeven aan een abonnement die het spel spelen (dat je normaal al gekocht hebt) makkelijker maakt?

Is het nu net niet dat je het niet direct vindt, of er niet direct door geraakt dat het spel de moeite waard maakt te spelen? Waarom speel je het anders? Allez ja.. ik zie hier niet echt 'de moeite' van dergelijke guides en abo's...

Een game speel je omdat je het wil spelen.. niet om nadien een guide te kopen en er los door te kunnen wandelen..my 2 cents

Of bezie ik hier iets mega over het hoofd?
I love it when a plan comes together!
meon
Administrator
Administrator
Provider

Bericht

Je moet gamespot vergelijken met een magazine eh. Stel dat je maandelijks PC Gameplay of zoiets zou kopen in de krantenkiosk zijt ge ook een hoeveelheid geld kwijt. GameSpot is dus een site met reviews, previews, extra's, screenshots, interviews, video-reviews, downloads, ...
In dat opzicht zijt ge eigenlijk beter af met zoiets. Stilstaande beelden zeggen namelijk niet zo veel van spelletjes.
En het gratis abo heb je dus minder mogelijkheden, zoals geen video-reviews of extra downloads...
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster

Bericht

Hmm, ok, tis duidelijk... blijkbaar té bekrompen bekeken van mij :).

Ik dacht enkel aan cheats, guides, walkthroughs.. etc...

Maar idd als echte gamer kunnen previews, reviews, screenshots, interviews, etc idd een meerwaarde zijn en de kost waard zijn.

You got a point :)
I love it when a plan comes together!
Squirtle
Plus Member
Plus Member

Bericht

Mja, maar toch, ik vraag me af wat er op het betalende gedeelte staat dat niet op andere sites te vinden is...
Ik erger me rot als ik ergens vast zit in een spel en niet meer verder kan omdat ik ergens iets vergeten ben (adventures enzo), dan komt zo'n guide wel van pas. Moet ik wel altijd opletten dat ik niet te veel lees en andere puzzels op voorhand verbrod :|