ik vind nergens hints van homeworld 2 in het nederlands
help
hints van homeworld 2
-
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 473 keer
- Bedankt: 664 keer
Ik heb even m'n GameSpot Complete-abonnement gebruikt om de complete guide te downloaden. Het is wel in het Engels, maar is dat echt een probleem? Ik heb em online gezet op http://www.anigraphics.be/~christophe/homeworld2.pdf
-
- Plus Member
-
- Plus Member
is zo'n gamespot pro abonnement de moeite?
er zijn nog wel sites dat betaalde secties hebben (ign.com bvb)
hebben ze exclusieve content? guides en walkthroughs zoek ik altijd op gamefaqs.com en heb nog nooit een spel gehad dat ik daar niet op gevonden heb
er zijn nog wel sites dat betaalde secties hebben (ign.com bvb)
hebben ze exclusieve content? guides en walkthroughs zoek ik altijd op gamefaqs.com en heb nog nooit een spel gehad dat ik daar niet op gevonden heb
-
- Elite Poster
Ik ben niet echt nen gamer, maar waarom zou je geld uitgeven aan een abonnement die het spel spelen (dat je normaal al gekocht hebt) makkelijker maakt?
Is het nu net niet dat je het niet direct vindt, of er niet direct door geraakt dat het spel de moeite waard maakt te spelen? Waarom speel je het anders? Allez ja.. ik zie hier niet echt 'de moeite' van dergelijke guides en abo's...
Een game speel je omdat je het wil spelen.. niet om nadien een guide te kopen en er los door te kunnen wandelen..my 2 cents
Of bezie ik hier iets mega over het hoofd?
Is het nu net niet dat je het niet direct vindt, of er niet direct door geraakt dat het spel de moeite waard maakt te spelen? Waarom speel je het anders? Allez ja.. ik zie hier niet echt 'de moeite' van dergelijke guides en abo's...
Een game speel je omdat je het wil spelen.. niet om nadien een guide te kopen en er los door te kunnen wandelen..my 2 cents
Of bezie ik hier iets mega over het hoofd?
I love it when a plan comes together!
-
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 473 keer
- Bedankt: 664 keer
Je moet gamespot vergelijken met een magazine eh. Stel dat je maandelijks PC Gameplay of zoiets zou kopen in de krantenkiosk zijt ge ook een hoeveelheid geld kwijt. GameSpot is dus een site met reviews, previews, extra's, screenshots, interviews, video-reviews, downloads, ...
In dat opzicht zijt ge eigenlijk beter af met zoiets. Stilstaande beelden zeggen namelijk niet zo veel van spelletjes.
En het gratis abo heb je dus minder mogelijkheden, zoals geen video-reviews of extra downloads...
In dat opzicht zijt ge eigenlijk beter af met zoiets. Stilstaande beelden zeggen namelijk niet zo veel van spelletjes.
En het gratis abo heb je dus minder mogelijkheden, zoals geen video-reviews of extra downloads...
-
- Elite Poster
Hmm, ok, tis duidelijk... blijkbaar té bekrompen bekeken van mij
.
Ik dacht enkel aan cheats, guides, walkthroughs.. etc...
Maar idd als echte gamer kunnen previews, reviews, screenshots, interviews, etc idd een meerwaarde zijn en de kost waard zijn.
You got a point

Ik dacht enkel aan cheats, guides, walkthroughs.. etc...
Maar idd als echte gamer kunnen previews, reviews, screenshots, interviews, etc idd een meerwaarde zijn en de kost waard zijn.
You got a point

I love it when a plan comes together!
-
- Plus Member
Mja, maar toch, ik vraag me af wat er op het betalende gedeelte staat dat niet op andere sites te vinden is...
Ik erger me rot als ik ergens vast zit in een spel en niet meer verder kan omdat ik ergens iets vergeten ben (adventures enzo), dan komt zo'n guide wel van pas. Moet ik wel altijd opletten dat ik niet te veel lees en andere puzzels op voorhand verbrod
Ik erger me rot als ik ergens vast zit in een spel en niet meer verder kan omdat ik ergens iets vergeten ben (adventures enzo), dan komt zo'n guide wel van pas. Moet ik wel altijd opletten dat ik niet te veel lees en andere puzzels op voorhand verbrod