World of Warcraft wil niet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Gesloten
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 52 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Hey allemaal,

Mijn kleinere broer speelt World of Warcraft end sinds wij Scarlet One hebben werkt WoW niet meer.

Het blijft namelijk hangen op "Retrieving character list". Als ik dan op Cancel druk en op Okay druk om opnieuw naar de realm te connecteren, werkt het soms wel (het laden van die lijst).
Als ik dan met een character "Enter World" druk, blijft het laadscherm hangen op 100% (bij een andere veel snellere pc, waar juist hetzelfde probleem zich voordoet, komt er achter de 100%: "You were disconnected from the server").

Als ik een nieuwe character maak, dan blijft het hangen op "Creating character". Authentication werkt, maar verder niet. En dit is op beide onze pc's. We hebben ook al geprobeert de map "Cache" te verwijderen wat veel wordt aangeraden, maar tevergeefs.

Firewall op Minimum protection, DMZ, port forwarding, niets lijkt het op te lossen.

Alvast bedankt
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Provider
Te Koop forum

[offtopic]Scarlet help de WOW-ziekte de wereld uit[/offtopic]

Sorry, maar als DMZ al niet werkt, dan weet ik het ook niet. Je Windows firewall staat toch uit?
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Goztow schreef:[offtopic]Scarlet help de WOW-ziekte de wereld uit[/offtopic]
Hah, zou wel handig zijn voor m'n broer :-D
Goztow schreef:Sorry, maar als DMZ al niet werkt, dan weet ik het ook niet. Je Windows firewall staat toch uit?
Norton Internet Security 2010 geïnstalleerd op beide pc's, maar dit was ervoor ook al zo en toen werkte het nog :|

Edit:
Op de snellere pc komt er na een tijdje achter "Creating character", "You have been disconnected from the server".

Edit:
Zou het helpen met de router te resetten (hard reset)?
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 95 keer

Ik ben dan waarschijnlijk iemand net als 11miljoen ander mensen met de WoW ziekte. (Vooroordelen mensen :roll: ... )

Ik speel nu al enkele jaren World Of Warcraft en schaam mij daar absoluut niet voor, ik zou niet weten waarom?

Enkele oplossingen & vragen:

1) Wat is je besturingssysteem (vista, xp, W7?)
2) Ben je zeker dat je op de laaste patch zit (start het spel en kijk onderaan links momenteel patch 3.2.2 build kan ik atm niet checken omdat ik op mijn werk zit.)
3) Wat is je realm, ik speel namelijk op een realm (high populated) en krijg soms ook een time out, vooral in late namiddag/avond
4) Heb je wow-repair als eens laten runnen?
5) Herinstalleren kan ook een optie zijn. WoW is momenteel 14gig groot bij mij een keer en als je jaren lang patch zonder eens een full herinstallatie te doen kan je wel eens fouten tegenkomen.
6) Op vista -> rechts klik run as administrator (wie weet is er een patch blijven hangen)

Ik ben sinds 2007 Scarlet One klant nooit problemen.
Afbeelding
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

FunkStar schreef:Ik ben dan waarschijnlijk iemand net als 11miljoen ander mensen met de WoW ziekte. (Vooroordelen mensen :roll: ... )

Ik speel nu al enkele jaren World Of Warcraft en schaam mij daar absoluut niet voor, ik zou niet weten waarom?
Moet je je ook niet voor schamen. (Als men maar niet overdrijft (lees: day 'n night) ;))
FunkStar schreef:1) Wat is je besturingssysteem (vista, xp, W7?)
2) Ben je zeker dat je op de laaste patch zit (start het spel en kijk onderaan links momenteel patch 3.2.2 build kan ik atm niet checken omdat ik op mijn werk zit.)
3) Wat is je realm, ik speel namelijk op een realm (high populated) en krijg soms ook een time out, vooral in late namiddag/avond
4) Heb je wow-repair als eens laten runnen?
5) Herinstalleren kan ook een optie zijn. WoW is momenteel 14gig groot bij mij een keer en als je jaren lang patch zonder eens een full herinstallatie te doen kan je wel eens fouten tegenkomen.
6) Op vista -> rechts klik run as administrator (wie weet is er een patch blijven hangen)
1) Op de ene XP Pro en op de andere Windows 7, op beide hetzelfde probleem
2) Beide op 3.2.2 (10505)
3) Ben dit vergeten te zeggen, maar hij speelt op private servers. Maar we hebben dit probleem op ALLE servers dat we proberen (natuurlijk wel allemaal servers die op 3.2.2 lopen).
4) Nog niet gedaan. 'k Zal dit nu eens doen
5) Zal denk ik laatste optie zijn, want dezelfde installatie werkte de dag ervoor met Dommel nog. M'n broer beweert echter wel dat hij nog kon spelen toen we net op Scarlet zaten en erachter niet meer. (Heb enkel wireless password van WEP naar WPA gezet, en channel van 1 naar 6. Maar ik heb al geprobeert zonder password en op channel 1 en werkt ook niet)
6) Nog steeds probleem
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
Bedankt: 1476 keer
Provider
Te Koop forum

Private servers zijn niet legaal. userbase kan geen ondersteuning bieden voor niet legale activiteiten. Onderwerp gesloten.
Gesloten

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”