Eindelijk, na meer dan 2 jaar wachten en vele beloftes schijnen Dommel, Belgacom en EDPnet nu VDSL bij mij thuis te kunnen leveren.
Morgen ga ik eens met Evonet bellen of ze het ook kunnen, zo niet dan bol ik het af bij ze.
Nu is mijn vraag:
Wat is de beste provider voor VDSL2 te pakken?
Wat is het goedkoopste modem voor VDSL waar ik mijn Fritz!box 7270 PPPoE/A over kan laten doen voor VDSL2?
Ik doe max 1000~200GB per maand, dus als er een limiet is, dan is het zo, meer dan 200 haal ik echt niet!
Wat ik wel verlang:
Goede prijs, dat is Belgacom al zeker niet, bovendien zijn ze geen optie voor me, al zouden ze goedkoper zijn.
Stabiliteit, ik wil geen provider de alle paar minuten uitvalt.
Alle poorten MOETEN open staan want ik doe wat ik wil op Internet en niet wat een ISP wil.
Iemand goede voorstellen? Zit wel in Limburg, dus ben al heel blij VDSL2 (18mbps) beschikbaar blijkt te zijn!
Eindelijk VDSL2 mogelijk in Limburg!!
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
euhm alles van vdsl werkt via belgacom.
Dus kan niet zijn dat belgacom slechter is dan andere netwerken.
30€ voor 175 gv met 20/1.5 is toch een mooie prijs of 275gb voor 40€
Dus kan niet zijn dat belgacom slechter is dan andere netwerken.
30€ voor 175 gv met 20/1.5 is toch een mooie prijs of 275gb voor 40€
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
VDSL2 is reeds vanaf het begin mogelijk in Limburg (natuurlijk kan het zijn dat jou woongebied nu pas aangesloten is geworden). Ik ben zelf al meer dan een half jaar VDSL2 gebruiker.
Het heeft weinig nut een topic te openen om te vragen waar je VDSL2 moet aanvragen. Er is zeker nu reeds genoeg over geschreven. Je vraag over de fritzbox kan je best in het daarvoor bedoelde forum posten en zeker niet in breedband nieuws
Topic gaat dus dicht.
Het heeft weinig nut een topic te openen om te vragen waar je VDSL2 moet aanvragen. Er is zeker nu reeds genoeg over geschreven. Je vraag over de fritzbox kan je best in het daarvoor bedoelde forum posten en zeker niet in breedband nieuws