Vragen i.v.m. telenet opzeggen
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Ok, ik heb de beslissing genomen om over te schakelen naar adsl2fit, maar als ik dan adsl2fit neem, zeggen zei dan mijn telenet abonnement op of moet ik dat zelf doen ? Als ik dat zelf moet doen moet ik dan een aangetekende brief sturen ?
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Neen, A2F doet dit niet voor u. A2F doet dit enkel indien er reeds een TL signaal op een bestaande tel. lijn zou staan. Maw dit moet je zelf doen. Dacht door een aangetekend brief naar TN te sturen om je te laten afsluiten.
Dit is trouwens al eens aan bod gekomen met nadruk op verschillende punten. forum-topic
Je moet dus wel nog over een Belgacom Telefoonlijn beschikken.
Dit is trouwens al eens aan bod gekomen met nadruk op verschillende punten. forum-topic
Je moet dus wel nog over een Belgacom Telefoonlijn beschikken.
I love it when a plan comes together!
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Ok, een belgacom lijn heb ik 
Maar ik heb nog een vraag. Moeten ze dan nog langskomen want ze hebben hier toen op straat een module uit de paal gehaald en komen ze dat wit kastje dan halen wat tv en internet verdeelt ?
Ok, ik weet het nu, het staat in dat andere gedeelte

Maar ik heb nog een vraag. Moeten ze dan nog langskomen want ze hebben hier toen op straat een module uit de paal gehaald en komen ze dat wit kastje dan halen wat tv en internet verdeelt ?
Ok, ik weet het nu, het staat in dat andere gedeelte