Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die Scarlet One met belgacom tv hebben en in de regio Mechelen zuid (centraal station) wonen?
Ik vraag dit omdat ik een drietal weken geleden telefoon kreeg of ik wou overschakelen van scarlet no limit naar scarlet one. Na een paar vragen gesteld te hebben besloten mijn ouders om binnenkort over te schakelen. Scarlet zei mij dat ik nog een brief zou krijgen, maar omdat ik die niet kreeg heb ik vandaag terug gebeld. De persoon die ik nu aan de lijn kreeg beweert nu dat wij niet aangesloten kunnen worden. De reden: er zou geen glasvezel aanwezig zijn.
Nu ging ik juist eens op de belgacom site zijn of ik belgacom tv kon krijgen en die zeggen dat ik kan aangesloten worden. Ik dacht dat scarlet belgacom tv aanbood? Dus waarom kan ik wel belgacom tv krijgen en niet scarlet One?
Scarlet One Mechelen?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Belgacom kan U een Belgacomtv leveren zonder dat er glasvezel (lees: VDSL2) aanwezig is. Als je dicht genoeg bij de centrale woont geven ze je gewoon een ADSL2+ lijntje.roodkapje000 schreef:Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die Scarlet One met belgacom tv hebben en in de regio Mechelen zuid (centraal station) wonen?
Ik vraag dit omdat ik een drietal weken geleden telefoon kreeg of ik wou overschakelen van scarlet no limit naar scarlet one. Na een paar vragen gesteld te hebben besloten mijn ouders om binnenkort over te schakelen. Scarlet zei mij dat ik nog een brief zou krijgen, maar omdat ik die niet kreeg heb ik vandaag terug gebeld. De persoon die ik nu aan de lijn kreeg beweert nu dat wij niet aangesloten kunnen worden. De reden: er zou geen glasvezel aanwezig zijn.
Nu ging ik juist eens op de belgacom site zijn of ik belgacom tv kon krijgen en die zeggen dat ik kan aangesloten worden. Ik dacht dat scarlet belgacom tv aanbood? Dus waarom kan ik wel belgacom tv krijgen en niet scarlet One?
Scarlet levert geen Belgacomtv op een ADSL2+. Zij sluiten enkel tv aan op een VDSL2-lijntje.
Vandaar dus waarschijnlijk dat ze bij Belgacom zeggen dat je aansluitbaar bent, terwijl Scarlet zegt van niet.

-
- Pro Member
je moet nog eens naar de site van belgacom gaan en kijken of je hd kwaliteit kan hebben indien ja is vdsl indien nee is het adsl2+
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Starter
Volgens de site kan ik 2 tv's aansluiten en is HD kwaliteit beschikbaar.