hoi
Ik weet dat telenet sommige niewsservers blokt nu wou ik weten welke er wel werken en waar je aan alle groepen kunt (bin)
-eweka werkt maar van anderen geen idee
-...?
usenet providers
- The Conquer
- Plus Member
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Telenet blokt bij mij weten geen enkele newsserver...q-tec schreef:Ik weet dat telenet sommige niewsservers blokt nu wou ik weten welke er wel werken en waar je aan alle groepen kunt (bin)
Het probleem van Eweka destijds (wat volgens mij de enige uitzondering was) was eerder te wijten aan het ontbreken van peering agreements en transit issue (wat grotendeels een beslissing was van Eweka, niet van Telenet).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
- Bedankt: 103 keer
r2504 schreef:Telenet blokt bij mij weten geen enkele newsserver...q-tec schreef:Ik weet dat telenet sommige niewsservers blokt nu wou ik weten welke er wel werken en waar je aan alle groepen kunt (bin)
Het probleem van Eweka destijds (wat volgens mij de enige uitzondering was) was eerder te wijten aan het ontbreken van peering agreements en transit issue (wat grotendeels een beslissing was van Eweka, niet van Telenet).
Ikzelf heb hitnews + dommel en als ik op telent ga werkt geen van beiden van dommel logish maar hitnews

bedankt voor de adviezen ik ga die eens bekijken dit weekend!! meer zijn steeds welkom.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 119 keer
Hitnews gaat sinds kort wel bij Telenet. De vraag is natuurlijk of het gaat blijven werken...q-tec schreef: Ikzelf heb hitnews + dommel en als ik op telent ga werkt geen van beiden van dommel logish maar hitnews![]()