** begin **
Beste,
Op 2/10/2009 heb ik mijn gsm-abonnement bij BASE laten omzetten naar een prepaid-kaart.
Ik had de optie 'onbeperkt smsen' voor 10 euro / maand. Deze optie kan steeds onmiddellijk opgezegd worden vanaf de volgende facturatieperiode.
Mijn facturatieperiode begint steeds op de 10e van de maand. Toch staat de optie nog steeds vermeld op mijn factuur.
Toen ik contact hierover opnam met de klantendienst van BASE, bevestigde men mij dat een dergelijke stopzetting van een optie binnen de 2 werkdagen plaatsvindt.
Toch is de omzetting pas op 12/10 uitgevoerd. Het enige antwoord van BASE is dat ik zelf naar de BASE shop dien te gaan om te weten waarom het te laat is doorgeven.
Met andere woorden: BASE geeft toe dat er een interne vertraging is opgelopen die niet mocht hadden gebeuren.
Toch dien ik voor deze fout te betalen en word ik van de ene dienst naar de andere gestuurd.
Vandaar dat ik me ook tot U richt om deze zaak aan te kaarten bij BASE. Het niet betwiste bedrag zal op vervaldatum van de factuur betaald worden.
** einde **
Via de ombudsman heb ik nog niks vernomen, maar gisteren heb ik wel een creditnota ontvangen van BASE.
Alleen jammer dat het een creditnota is van 9,99 EUR

Nu zou ik dus nog 1 cent moeten betalen...
Ik wou het even meedelen, mocht iemand hetzelfde meemaken.
Eén raad: hou het gesprek met Base kort, want dat levert toch niets op, behalve dat ze toegeven dat er inderdaad iets niet klopt, maar dat de factuur nu eenmaal betaald moet worden. Maar je moet kunnen melden aan de ombudsdienst dat je het eerst hebt aangekaart bij je provider.