Instellingen Norton IS & AV versie 2004?

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

De meldingen van gevaar welke ik binnenkrijg zijn te veelvuldig. Na veranderingen in die instellingen, zoals alles terug plaatsen op standaard brengt geen oplossing.
Zie screenshot: tips zijn welkom...hoe krijgt men die firewall ingesteld dat deze toch functioneel is, maar die verwittigingen (screenshot) niet om de haverklap te voorschijn komen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 07 feb 2004, 20:15, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik ben het niet zeker, maar ik denk dat het het volgende vinkje is:

NIS > Persoonlijke Firewall > Configureren > Persoonlijke firewall > Niveau > aangepast > Waarschuwingen voor toegangstoezicht inschakelen --> UITVINKEN.

Denk ik, ik ben het niet zeker. Ik heb al bij iedere versie moeten zoeken naar die meldingen uitvinken (tis idd een merde), ze worden dus wel geblocked en ge krijgt dan enkel een ! die staat te pinken op die groene wereldbol...
I love it when a plan comes together!
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Hi,
Ik laat je hier een screenshot geworden van de instellingen (vinkjes) voor het deel IS.
Heb al alles geprobeert, ook configuratie van hand ... dat schijnt nog moeilijker als bij de versie 2003, m..ja..alles is eenvoudig eens men het gevonden heeft...ik blijf zoeken misschien kan Weetgraag eens zien, ik geloof dat hij de versie 2004 heeft.
Na de install werd dit (als ik het juist vóórheb) ingesteld door een wizard, ik vind deze nergens terug om deze eens opnieuw te starten.

Greetz :?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Blue-Sky, je zit in het verkeerd panel:

Nis opstarten dan krijg je zo'n overzichtsscherm, dan klik je op Persoonlijke firewall, en dan rechts in het menu op Configureren te klikken > Persoonlijke firewall > Niveau > aangepast > Waarschuwingen voor toegangstoezicht inschakelen --> UITVINKEN.

Normaal zou dat moeten lukken.
I love it when a plan comes together!
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Na verder experimenteren (zoeken) is het gelukt die veelvuldige meldigen van Norton I.S. te stoppen.
Bij geavanceerde instelligen, "Regels worden geladen" , dat is die Wizard welke ik bedoelde, heb dan nog op een andere plaats een vinkje weggehaald.
Nu dat alles behoorlijk functioneert heb ik dat vergrendelt met een paswoord.
(Die mail welke ik je stuurde met die vele screenshots mag je dus ignoreren)

Greetz :-)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”