Maximale upstream
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Iemand een idee wie vandaag de dag de hoogste upstream snelheid heeft met een fixed IP-adres (alle poorten open) voor een redelijke prijs (mag dus een business offering zijn, zij het dan wel voor maximaal 150 euro/maand).
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Belgacom en Telenet zijn de snelheidsleiders.
Belgacom:
Compact M: +86 euro pm voor 20/1.4 Mb of Compact L: +- 148 euro pm voor 20/1.8 Mb, allebei ongelimiteerd, over geheel vlaanderen
Telenet:
Office Access: 70 euro pm voor 20/1 Mb (60 GB) of Office Access Plus: 140 euro pm voor 25/1.25 Mb (120 GB), nationaal 70% dekking
prijzen zijn uiteraard exclusief BTW. Opmerkelijk dat zelfs Belgacom het beter doet dan Telenet.
Belgacom:
Compact M: +86 euro pm voor 20/1.4 Mb of Compact L: +- 148 euro pm voor 20/1.8 Mb, allebei ongelimiteerd, over geheel vlaanderen
Telenet:
Office Access: 70 euro pm voor 20/1 Mb (60 GB) of Office Access Plus: 140 euro pm voor 25/1.25 Mb (120 GB), nationaal 70% dekking
prijzen zijn uiteraard exclusief BTW. Opmerkelijk dat zelfs Belgacom het beter doet dan Telenet.
-
- Deel van't meubilair
Was ook reeds tot die vaststelling gekomen... wel gek dat TN zo achter blijft eigenlijk met z'n Office abonnementen op de gewone consumer abonnementen (gaan al tot 1.5 Mbps dacht ik).Lord Utopia schreef:Opmerkelijk dat zelfs Belgacom het beter doet dan Telenet.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Consumer abonnmenenten halen maximaal 1,25 Mbps. Tja, als hun netwerk het niet aankan...r2504 schreef:Was ook reeds tot die vaststelling gekomen... wel gek dat TN zo achter blijft eigenlijk met z'n Office abonnementen op de gewone consumer abonnementen (gaan al tot 1.5 Mbps dacht ik).Lord Utopia schreef:Opmerkelijk dat zelfs Belgacom het beter doet dan Telenet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Hangt er vanaf waar je zit.
Wanneer Dommel Cityconnect plus mogelijk is:
http://dommel.com/nl/adsl/cityconnectplus.php?cust=home
• 24 mbps maximum downloadsnelheid
• 3 mbps max uploadsnelheid
• onbeperkt downloadverkeer per maand
• ongelimiteerd uploadverkeer
• statisch/vast ip adres
Helaas hier niet mogelijk
Wanneer Dommel Cityconnect plus mogelijk is:
http://dommel.com/nl/adsl/cityconnectplus.php?cust=home
• 24 mbps maximum downloadsnelheid
• 3 mbps max uploadsnelheid
• onbeperkt downloadverkeer per maand
• ongelimiteerd uploadverkeer
• statisch/vast ip adres
Helaas hier niet mogelijk

-
- Deel van't meubilair
Mmm... het is op de gewenste locatie mogelijk, al vrees ik enkel een beetje hoeveel er effectief van de 3 Mbit/s zal overblijven. Spijtig dat ze met hun VDSL2 (waar je toch een veel betere garantie hebt wat betreft de effectieve snelheid) producten niet zo hoog gaan wat betreft upstream snelheid.Limburg schreef:Helaas hier niet mogelijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
De upstream zit in het lage frequentiespectrum en is daardoor minder gevoelig voor de afstand dan de downstream.r2504 schreef:Mmm... het is op de gewenste locatie mogelijk, al vrees ik enkel een beetje hoeveel er effectief van de 3 Mbit/s zal overblijven..
(of trainen de modems op een steeds lager profiel tot het goed gaat?)
Misschien dat andere cityconnect gebruikers wat kunnen vertellen over hun ervaringen met snelheid
Morgen krijg ik hier Dommel vdsl2, ik vind de 1.2Mb/s al een hele verbetering tov de 400kb/s die ik nu heb,r2504 schreef:Spijtig dat ze met hun VDSL2 (waar je toch een veel betere garantie hebt wat betreft de effectieve snelheid) producten niet zo hoog gaan wat betreft upstream snelheid.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Ik doe 2Mbit/s up met mijn cityconnect plus (1.3 Km van de centrale ).r2504 schreef: Mmm... het is op de gewenste locatie mogelijk, al vrees ik enkel een beetje hoeveel er effectief van de 3 Mbit/s zal overblijven. Spijtig dat ze met hun VDSL2 (waar je toch een veel betere garantie hebt wat betreft de effectieve snelheid) producten niet zo hoog gaan wat betreft upstream snelheid.