Zijn hier al forumgebruikers die een nummeroverdracht van Telenet naar 3Starsnet hebben laten uitvoeren? Hebben jullie het telefoonabonnement bij Telenet hiervoor ook zelf moeten opzeggen, of gebeurde dat automatisch na de overdracht?
Alvast bedankt voor de informatie.
Nummeroverdracht van Telenet naar 3Starsnet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik heb geen ervaring met nummeroverdracht van Telenet naar 3Starsnet maar wel van Belgacom naar 3Starsnet.
Op de dag dat mijn nummer werd overgezet naar 3Starsnet werd ook mijn telefoonabonnement bij Belgacom stopgezet omdat er op die lijn geen nummer meer was.
Ik verwacht een gelijkaardig scenario bij Telenet op voorwaarde dat je geen andere diensten (Televisie, Internet) meer gebruikt van Telenet.
Persoonlijk zou ik toch wachten om mijn abonnement op te zeggen tot wanneer mijn 3Starsnet account actief is.
Op de dag dat mijn nummer werd overgezet naar 3Starsnet werd ook mijn telefoonabonnement bij Belgacom stopgezet omdat er op die lijn geen nummer meer was.
Ik verwacht een gelijkaardig scenario bij Telenet op voorwaarde dat je geen andere diensten (Televisie, Internet) meer gebruikt van Telenet.
Persoonlijk zou ik toch wachten om mijn abonnement op te zeggen tot wanneer mijn 3Starsnet account actief is.