Pagina 1 van 1

diploma klantendienst

Geplaatst: 29 jul 2009, 16:32
door proximusboy
Ik vraag me toch af welk diploma je moet hebben om op de klantendienst van telente te werken.
Een vriend van mij vraagt op 26/05/2009 basicnet xl freephone aan online bij telenet.
actie 2 maand gratis internet telefoon en onlineactie gratis wiffiinstalatie en basisstation
bij het afsluiten krijgt hij een bevestiging met daarop

persoonlijk bestelnr 200001260xxx
dit bestelnr heb je nodig als je ons mailt schrijft of belt zo kunnen we u sneller helpen

daarop staat de kortingen enz
bassisstation €0.00 ipv 99
instalatie € 0.00 ipv 50
helemaal onderaan totaal eenmalige kost 50€ activering

eersta faktuur komt toe enja hoor kortingen krijgt hij
maar basisstation 99€ en 30€ korting

wij bellen naar telenet met de meldig dat er een fout is gebeurd want dat het gratis was zie persoonlijk bestelnr
antwoord :ja maar meneer daar kunnen we niks mee doe kunnen daar niks op zoeken :idea: :D
we hadden dit nr toch nodig om ons sneller te helpen ?????????? :mrgreen:

Die actie kennen ze ook nie en moet betaald worden

Re: diploma klantendienst

Geplaatst: 29 jul 2009, 16:49
door Muziekbos
Mail per aangetekende (met ontvangst bevestiging) naar Telenet sturen + ombudsman + federale overheid consumenten zaken op de hoogte brengen. :cop:

Dit zijn zaken die niet door de beugel kunnen.

Waar zit onze Charlotte? Er is werk aan de winkel :bang:

Re: diploma klantendienst

Geplaatst: 29 jul 2009, 16:53
door proximusboy
leukste is dagge moet faxen
want inscannen en mailen dat gaat wel maar dan moet gewel 3 weken wachten op een antwoord meneer :twisted:
hallo dit is toch een telecom en communicatiebedrijf.
Ik neem toch aan de modernste technieken gebruiken

Re: diploma klantendienst

Geplaatst: 29 jul 2009, 23:06
door Ofloo
Heb je die bevestiging nog? Anders zou ik die toch eens kopiëren en opsturen, .. ik zou het dus gewoon niet aanvaarden als men iets zegt en dan verandert, .. mijn garagist doet dat ook regelmatig, .. maar ik ga gewoon terug en ik zeg als je zegt dat het in orde is en gratis is moet je achteraf niet de factuur sturen ! Dan maakt hij een papier op dat ik het niet betaald heb, .. omdat het gratis is of whatever voor zijn boekhouding of zoiets .. en klaar is kees.