diploma klantendienst

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
proximusboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18

Ik vraag me toch af welk diploma je moet hebben om op de klantendienst van telente te werken.
Een vriend van mij vraagt op 26/05/2009 basicnet xl freephone aan online bij telenet.
actie 2 maand gratis internet telefoon en onlineactie gratis wiffiinstalatie en basisstation
bij het afsluiten krijgt hij een bevestiging met daarop

persoonlijk bestelnr 200001260xxx
dit bestelnr heb je nodig als je ons mailt schrijft of belt zo kunnen we u sneller helpen

daarop staat de kortingen enz
bassisstation €0.00 ipv 99
instalatie € 0.00 ipv 50
helemaal onderaan totaal eenmalige kost 50€ activering

eersta faktuur komt toe enja hoor kortingen krijgt hij
maar basisstation 99€ en 30€ korting

wij bellen naar telenet met de meldig dat er een fout is gebeurd want dat het gratis was zie persoonlijk bestelnr
antwoord :ja maar meneer daar kunnen we niks mee doe kunnen daar niks op zoeken :idea: :D
we hadden dit nr toch nodig om ons sneller te helpen ?????????? :mrgreen:

Die actie kennen ze ook nie en moet betaald worden
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1421
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 300 keer

Mail per aangetekende (met ontvangst bevestiging) naar Telenet sturen + ombudsman + federale overheid consumenten zaken op de hoogte brengen. :cop:

Dit zijn zaken die niet door de beugel kunnen.

Waar zit onze Charlotte? Er is werk aan de winkel :bang:
proximusboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18

leukste is dagge moet faxen
want inscannen en mailen dat gaat wel maar dan moet gewel 3 weken wachten op een antwoord meneer :twisted:
hallo dit is toch een telecom en communicatiebedrijf.
Ik neem toch aan de modernste technieken gebruiken
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Heb je die bevestiging nog? Anders zou ik die toch eens kopiëren en opsturen, .. ik zou het dus gewoon niet aanvaarden als men iets zegt en dan verandert, .. mijn garagist doet dat ook regelmatig, .. maar ik ga gewoon terug en ik zeg als je zegt dat het in orde is en gratis is moet je achteraf niet de factuur sturen ! Dan maakt hij een papier op dat ik het niet betaald heb, .. omdat het gratis is of whatever voor zijn boekhouding of zoiets .. en klaar is kees.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”