Een vraag, ik heb een dvr die in het netwerk hangt en met een webbrowser kan ik de beelden bekijken van de camera's.
Dit is een java applicatie, als ik bijvoorbeeld aan m'n laptop zit dan tik ik in m'n adresbalk 192.168.1.3:80 in en dan start er een java applicatie waarmee ik de beelden van de dvr zie. Mijn vraag is of ik die beelden ook op m'n HDX1000 kan zien ?
HDX 1000 (en aanverwante) + java
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Is die ook beschikbaar als file share ?AnD schreef:Een vraag, ik heb een dvr die in het netwerk hangt
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
De HDX heeft vrijwel dezelfde firmware als de Popcorn Hour en die webbrowser kan zo goed als niks renderen, en al zeker geen Java (met streaming-wat waarschijnlijk additionele componenten downloaden betekent).
Interessanter zou zijn als je webcam een Windows-Media-stream of iets dergelijks zou aanbieden, dan zou je daar naar kunnen linken en zou de Sigma-chipset z'n werk kunnen doen om het videobeeld te tonen.
Interessanter zou zijn als je webcam een Windows-Media-stream of iets dergelijks zou aanbieden, dan zou je daar naar kunnen linken en zou de Sigma-chipset z'n werk kunnen doen om het videobeeld te tonen.
-
- Deel van't meubilair
Maar is het een webcam... hij schrijft dat het een andere "dvr" is... misschien moet hij eerst maar eens opgeven hoe "geavanceerd" dit ding is ?meon schreef:Interessanter zou zijn als je webcam een Windows-Media-stream of iets dergelijks zou aanbieden
-
- Deel van't meubilair
Wat ik zo meteen kan vinden is de enige manier dat je iets uit het ding krijgt via de Java applet.AnD schreef:Het een dvr van avtech namelijk de 760. Met 4 kanalen.
Veel kans dat dit één of ander proprietary protocol is tussen de applet en de DVR.... dus ik vrees dat je dit ooit gaat kunnen bekijken op je HDX (of welke mediaplayer dan ook, tenzij hij Java applets kan draaien).
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Ik vreesde er al voor, het zou wel mooi geweest zijn als dat ook nog gingr2504 schreef:Wat ik zo meteen kan vinden is de enige manier dat je iets uit het ding krijgt via de Java applet.AnD schreef:Het een dvr van avtech namelijk de 760. Met 4 kanalen.
Veel kans dat dit één of ander proprietary protocol is tussen de applet en de DVR.... dus ik vrees dat je dit ooit gaat kunnen bekijken op je HDX (of welke mediaplayer dan ook, tenzij hij Java applets kan draaien).

-
- Deel van't meubilair
IP camera's gebruiken ook vaak dergelijke Java applets... denk niet dat er veel zijn waar een "normale" stream uit komt.Ken schreef:Of je plaatst IP cameras ipv je analoge cameras xD