nieuw paswoord aanvragen mijn telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Ik probeer hier nu al een uur op mijn telenet te geraken maar het wilt maar niet lukken. Het is net alsof het pw dat de installateur heeft opgeschreven niet klopt. Nu wil ik een nieuw pw aanmaken maar dit lukt ook niet want moet op een gegeven moment mijn router aan duiden maar die staat er niet tusse. Ik heb een Motorola Surfboard SBV5121 en die staat er niet tussen. Ik heb ook al geprobeerd de SBV5120 aan te duiden maar dan geeft hij een foutmelding weer als ik het mac ID intype ....

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

fiestaboyke schreef:Ik probeer hier nu al een uur op mijn telenet te geraken maar het wilt maar niet lukken. Het is net alsof het pw dat de installateur heeft opgeschreven niet klopt.
Heb je ooit een klanten login aangemaakt, of gebruik je je gewone account (bv. axxxxxxx of txxxxxxx) ?
fiestaboyke schreef:Ik heb ook al geprobeerd de SBV5120 aan te duiden maar dan geeft hij een foutmelding weer als ik het mac ID intype ....
Een foutmelding... welke ? Heb je je MAC adres ingegen met of zonder de ":" ?
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member

ik gebruik mijn gebruikersnaam : u178549 (is een fictief nummer dit, alleen aantal cijfers en letters komen overeen)

Afbeelding

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Mmm... blijkbaar is de procedure iets anders, dacht dat je vroeger één veld had om je MAC adres in te geven.

In ieder geval, net getest (wel foutief MAC adres ingegeven) en kreeg de melding... "Ongeldige combinatie. Mogelijk is het ingegeven modemnummer niet correct of heb je een verkeerde modem gekozen uit de lijst. "

Raar dat je dus die foutmelding niet krijgt... misschien eens met IE proberen ipv. Firefox ?
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member

Heb net geprobeerd via IE en dan krijg ik volgende foutmelding :roll:

Je kan je wachtwoord enkel resetten als je via je eigen modem verbonden bent
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

fiestaboyke schreef:Je kan je wachtwoord enkel resetten als je via je eigen modem verbonden bent
Blijkbaar geef je dus wel een correct MAC adres in... maar volgens TN niet dat van de verbinding die je gebruikt.

Controleer je MAC adres van je modem dus nogmaals (dat staat op je modem, en is niet dat van je router of PC), en helpt dat niet dan zal je contact moeten opnemen met Telenet (wat dan is er administratief duidelijk iets fout).
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member

Ja ik gebruik het mac van de modem want staat op de reserve klevertjes die je erbij krijgt ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

fiestaboyke schreef:Ja ik gebruik het mac van de modem want staat op de reserve klevertjes die je erbij krijgt ...
Dan vrees ik dat TN z'n administratie niet echt in orde is... bellen dus.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Ik heb hier nog een andere link, kijk eens of uw telenet modem daar niet tussen staat
Klik Hier
Hier nog wat specificaties van de 5121e:
Motorola SBV5121E

Edit: De mijne staat er ook niet tussen (SBV5121 E) wss die jij ook hebt.
lijkt dezelfde als de 5120 van model, maar blijkbaar toch ergens een verschil.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”