Internet plus mobiel

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Ik heb momenteel een abonnement Scarlet One (50 euro/maand inclusief onbeperkt telefoneren met vaste lijn) en een Base abonnement van 20 euro per maand.
Mijn gemiddeld verbruik op de diverse diensten is als volgt :
60 à 70 GB internet
1 à 1,5 uur vast bellen
2,5 à 3 uur mobiel bellen

Ik vraag mij af of ik zou kunnen besparen door de vaste lijn af te schaffen, eventueel bij een andere provider, of gaat dit mij juist duurder uitkomen.
Bestaat er ergens een formule internet + mobiel bellen gecombineerd (zonder vaste telefonie) met onbeperkt bellen of een vast aantal minuten beschikbaar ?
Ik vind het niet zo direct terug.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 87 keer

rolandvc schreef:Ik vraag mij af of ik zou kunnen besparen door de vaste lijn af te schaffen, eventueel bij een andere provider, of gaat dit mij juist duurder uitkomen.
Bestaat er ergens een formule internet + mobiel bellen gecombineerd (zonder vaste telefonie) met onbeperkt bellen of een vast aantal minuten beschikbaar ?
Ik vind het niet zo direct terug.
Belgacom/Proximus heeft dat, maar gezien uw internetverbruik zou ik het daar niet gaan zoeken.
Mobistar heeft dat misschien ook.

Je kan eens opzoek gaan naar een abonnement waarin gratis minuten naar een vaste lijn inbegrepen is, of als optie.

Gebruik je uw vaste lijn nog veel om bereikbaar te zijn?
Als je voornamelijk thuis belt en weinig wanneer je onderweg bent, is VOIP wel de goedkoopste oplossing.

bv. poivy.com > gratis naar vaste lijnen en ongeveer 10.1 cent/min naar gsm
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”