Slim line dvd power adapter

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
Xantos
Member
Member

Ik heb me een slim line dvd aangekocht (sata model) om op een desktop pc aan te sluiten maar nu blijkt de stroomtoevoer anders te zijn dan de normale sata voeding.
Weet er iemand waar ik een adapter zou kunnen vinden om deze toch van stroom te voorzien met een gewone voeding.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

In iedere PC winkel.
Xantos
Member
Member

r2504 schreef:In iedere PC winkel.
Wel bewijs dat dan maar eens.
Momenteel heb ik dit nog nergens gevonden.
Het is niet de normale sata stroom zoals in een 2.5" of 3.5" harde schijf.
Het is zelfs nog kleiner dan de data connector van de sata data kabel.

Indien je een online winkel weet, zeg me die dan gerust.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

denk ook dat 2504 een beetje te optimistisch is, of er inderdaad niet heeft bij stilgestaan dat die connecties van zo'n notebook-slimdrive _inderdaad_ een stuk kleiner zijn als je gewone Sata connecties en derhalve een ander type connectors nodig hebben ...

Ik heb onze catalogi er allersinds op nageslaan, en onze leveranciers hebben het _niet_. Op Ebay vind je ze echter wel vrij makkelijk.

http://shop.ebay.com/items/__Slimline-S ... m104.l1198
Xantos
Member
Member

Inderdaad kaween, over dit stukje gaat het, maar in belgie (of nederland, duitsland,..) heb ik dit jammer genoeg nog niet gevonden.

Deze op ebay zijn blijkbaar allemaal buiten europa of ik heb over de europese gekeken.

edit : blijkbaar heb ik een shop in nederland gevonden die dit zou hebben : http://www.picco.nl/product_info.php?pr ... e6f3b7fa9f
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

kaween schreef:denk ook dat 2504 een beetje te optimistisch is, of er inderdaad niet heeft bij stilgestaan dat die connecties van zo'n notebook-slimdrive _inderdaad_ een stuk kleiner zijn als je gewone Sata connecties
Had er inderdaad niet helemaal bij stilgestaan dat het een slimline drive was.
Xantos
Member
Member

r2504 schreef:Had er inderdaad niet helemaal bij stilgestaan dat het een slimline drive was.
Het is je honderd percent vergeven :beerchug:

Ik heb al redelijk wat ervaring met pc's maar niet met laptop componenten.
Ik dacht dat de slim line dvd stroomtoevoer dezelfde was als een 2.5" aansluiting (de normale sata stroomtoevoer) maar blijkbaar moeten ze weer moeilijk doen.
Zelfs de leverancier had dit over het hoofd gezien want ze wisten de bedoeling ervan (aansluiten op een gewone pc voeding).
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

kaween schreef:Ik heb onze catalogi er allersinds op nageslaan, en onze leveranciers hebben het _niet_. Op Ebay vind je ze echter wel vrij makkelijk
Inderdaad, de 2 grootste pc accessoires leveranciers in België hebben dit niet op voorraad.
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
Bedankt: 550 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider
Te Koop forum

Is dat niet gewoon USB ? Die slimline dingen nemen toch 5V stroom over USB aan ?

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider

Sasuke schreef:Is dat niet gewoon USB ? Die slimline dingen nemen toch 5V stroom over USB aan ?

Grtz,
Sasuke
Ik dacht het ook maar ik heb onlangs een simpele DVD SATA drive en ook een IDE DVD drive aangesloten op zo'n USB tussenstuk en het werkte niet echt, de pc detecteerde de drive niet, ik kon wel de drive openen en sluiten :p Met harde schijven lukte het wel.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”