op 2 april heb ik mijn telefoonlijn laten activeren(discovery lijn).belgacom technieker is langs geweest omdat een draadje moest aangesloten worden in kelder.
en daarna had ik dommel gebeld voor ADSL internet abo. en de ene persoon van dommel vertelde mij dat in bredene alleen netconnect beschikbaar is en ik zei dat inorde is en ik wil netconnect abo. nemen.
daarvoor moest die ene persoon van dommel mijn nummer invoeren en ingeven dat ik actieve telefoonlijn heb.dus die heeft dat geprobeerd maar daarna vertelde mij dat niet lukte en heeft dommel technieker gebeld en die heeft dan contact opgenomen met mij en die vertelde dat iets mis is met mijn belgacom lijn.
daarna had ik scarlet en edpnet gebeld en ze vertelden dezelfde verhaal dat iets mis is met mijne telefoonlijn.
daarna had ik naar belgacom gebeld en niemand van belgacom verstond iets van wat er mis zou zijn.De ene zei dat uw lijn prive is en de andere zei dat technish gezien is uw lijn inorde maar administratief gezien is niet inorde.Dus administratief gezien bedoelde hij dat nog geen factuur is verzonden of zo.
dan had ik mijn vaste telefoon aangesloten op die discoverylijn en naar mijn gsm gebeld.op mijn gsm nummer verscheen prive nummer.dus ik belde terug naar belgacom voor te zeggen dat dit misschien probleem is (prive nummer) en nochtans had ik prive nummer niet gevraagd.na 20 keer bellen naar belgacom hadden ze mij telefoon nummer (080022008) gegeven waar ik mijn prive lijn naar gewone kon omzetten. en die had ik direct gedaan en het was inorde met dat prive nummer naar gewoon. maar toch kon dommel of edpnet of scarlet die nummer niet herkennen.
morgen komt technieker nog eens langs.
maar ik wou weten of iemand hiervoor oplossing heeft???????
telefoonnummer wordt niet herkend
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 2 keer
de probleem is hersteld door belgacom maar ik weet niet hoe dat ze opgelost hebben.