Discovery-lijn naar Raw Copper. Technieker aan huis?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

heb deze vraag ook gesteld in het BeBox topic, maar omdat de meeste hier deze niet lezen en ik echt wel dringend een antwoord nodig heb, maak ik ook even een topic ervoor.

Morgen wordt mijn lijn overgeschakeld van de discovery-lijn naar en raw-copper lijn, voor mijn BeBox abonnement dus.

Moet er hiervoor een technieker aan huis komen (aansluiten tweede koper-paar)? Of moet er hiervoor enkel iets veranderen in de centrale?

Ik veronderstel het tweede, maar de brief van Belgian Telecom doet me twijfelen.
En daar mijn vriendin morgen werken is en ik door de week nog niet daar ben, zou de techieker dan wel eens voor een gesloten deur komen te staan.
Dus als er echt iemand voor moet langstkomen, dan moet ik zorgen dat ik toch daar ben.

Hopelijk kent iemand het antwoord

P.S., ik heb dit topic al eens doorlezen, maar de ene zegt dat er wel een technieker langstkomt en de andere zegt van niet ...
Zo'n nieuwe contactdoos heb ik trouwens al, maar er is dus maar 1 koperpaar aangesloten
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”