Wij hebben thuis Turbonet met 3 pc's
De pc van de living haalt 19Mbps
Maar de pc op mijn kamer en die van mn zusje op haar kamer halen maar max 12Mbps..
Draadloze verbinding en signaal is goed
Snelheid wordt maar behaald op 1 PC
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Tja, hoe verder de pc zich bevindt van de router, hoe trager uw internet gaat natuurlijk, das het nadeel van een draadloos systeem. Bij ons staat de router beneden, staat hij op de grond, dan heb ik in mijn zus haar kamer heel slecht bereik, staat hij op mijn tv (amper 1.5 meter hoger), dan is het signaal al heel wat beter.
Het signaal in de slaapkamer juist boven de living is perfect, omdat het niet zoveel afstand / muren hoeft te overbruggen.
En dan nog, 12 Mbps is voldoende, zelfs om te downloaden. Als je echt de volle snelheid wilt halen overal, dan ga je moeten overstappen op kabels he.
Het signaal in de slaapkamer juist boven de living is perfect, omdat het niet zoveel afstand / muren hoeft te overbruggen.
En dan nog, 12 Mbps is voldoende, zelfs om te downloaden. Als je echt de volle snelheid wilt halen overal, dan ga je moeten overstappen op kabels he.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
- Bedankt: 104 keer
Die draadloze verbinding is dat met een accespoint of met een router ?
denk eerder een router omdat er sprake is van 2 computers draadloos.
maar dat is wel een feit met een draadloze verbinding dat je daarmee verlies hebt en dus een mindere snelheid haalt daarmee.... maar veel hangt ook af vd opstelling.
denk eerder een router omdat er sprake is van 2 computers draadloos.
maar dat is wel een feit met een draadloze verbinding dat je daarmee verlies hebt en dus een mindere snelheid haalt daarmee.... maar veel hangt ook af vd opstelling.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
De enige test die telt is met een UTP kabel.