3starsnet nummer porteren: wat met Belgacom lijn?

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 108 keer

Momenteel heb ik een discovery lijn van Belgacom, en een Internet abonnement bij EDPnet.

Stel dat ik mijn Belgacom nummer wil porteren naar 3starsnet. Mijn telefoonlijn wordt dan raw copper, en ik betaal niets meer aan Belgacom.

Volstaat het dat ik dit doorgeef aan 3starsnet? Zorgen zij (of Belgacom) er dan voor dat EDPnet mij in de toekomst raw copper zal aanrekenen? Of moet ik dit ook melden aan EDPnet of Belgacom? Zit ik dan terug voor een jaar vast bij EDPnet?

Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Wat betreft de nummerportatie: dat regelt 3starsnet.
Je huidige operator zal dan automatisch je telefoonlijn stopzetten. Dat weet ik uit eigen ervaring.

Wil je toch nog raw copper behouden, dan regel je dat best op voorhand met je huidige ISP.
Raw copper is niet meer dan een optie, dus het lijkt me niet dat je daarvoor opnieuw een OYO aan je been hebt.

Maar misschien kan je best eens bellen naar 03 265 67 00, elke werkdag, van 9u tot 12.30u en van 13u tot 17u. Die gaan je het definitieve antwoord kunnen geven.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”