Heeft iemand van jullie ervaring met een router voor een usb modem en zo ja, welke?
Maakt het iets uit of deze modem over ISDN connecteert?
Alvast bedankt voor een antwoord/suggestie,
Nico
router voor usb modem
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Kan je het iets duidelijker situeren ?
Bedoel je dat een modem (die aan een ISDN lijn hangt) hebt die een USB aansluiting heeft, en daarachter een router wil plaatsen ?
Ik twijfel er dan aan dat wat je zoekt bestaat... waarschijnlijk zal je de modem (welk merk/model ?) in zijn geheel moeten vervangen door een model dat een ethernet uitgang heeft.
Bedoel je dat een modem (die aan een ISDN lijn hangt) hebt die een USB aansluiting heeft, en daarachter een router wil plaatsen ?
Ik twijfel er dan aan dat wat je zoekt bestaat... waarschijnlijk zal je de modem (welk merk/model ?) in zijn geheel moeten vervangen door een model dat een ethernet uitgang heeft.
Yep, bestaande modem met usb interface die over ISDN connecteert; daar een nieuwe router op aansluiten en pc via ethernet aan router.
Is dit duidelijker?
Is dit duidelijker?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Volgens mij bestaat dat niet.
Je zal je huidige modem dan ook volledig moeten vervangen (welk merk/model is het trouwens).
Je zal je huidige modem dan ook volledig moeten vervangen (welk merk/model is het trouwens).
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Ze bestaan wel, maar het is echt niet aan te raden hoor. Je zal er je veel miserie mee op de hals halen. Er zijn er ooit eens een paar gepost geweest, maar ik vind ze niet direct. Het is echt zijn geld niet waard en trouwens ik dacht dat een router met zo een USB-poort nog duuder was dan een gewone router met ingebouwde ADSL-modem. Dus moest ik van jou zijn, ik zou doen zoals r2504 voorstelt en gewoon een totaaloplossing zoeken. Dit zal je veel tijd en gesukkel besparen. Want je moet dan nog zien dat de router die je dan koopt jouw huidige modem ondersteunt enzo ook. Dus een heel gedoe.
Cheers
Cheers
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
jaja, ze bestaan wel degelijk. Hier gaat het om een 'alcatel'/thomson speedtouch USB for ISDN. Is zo'n groenblauwe 'platvis' zoals die wel meer voor PSTN voorkomt maar dan in een ISDN uitvoering.
Een kennis heeft zelfs zo een speedtouch home in ISDN uitvoering.
Een kennis heeft zelfs zo een speedtouch home in ISDN uitvoering.