Ik ben op zoek naar een vervanger voor netlimiter, dat net zoals NL per programma de bandwidth kan regelen.
Maar ik vind zo snel niets, en zeker niet in het freeware landschap. Heeft iemand misschien een tip voor mij?
Vervanger voor netlimiter
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
DU Super Controler gebruik ik en vind het beter dan netlimiter, maar dat is wel niet freeware.Teebee schreef:Ik ben op zoek naar een vervanger voor netlimiter, dat net zoals NL per programma de bandwidth kan regelen.
Maar ik vind zo snel niets, en zeker niet in het freeware landschap. Heeft iemand misschien een tip voor mij?
- bollewolle
- Elite Poster
- Twitter: bollewolle
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 99 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Mijn excuses voor de mega UP van dit bericht maar ik ben ook op zoek naar een freeware alternatief om tijdelijk de bandwidth te limiteren. We moeten een demo gaan geven bij een potentiele klant maar een van de requirements is om tijdens de demo te tonen dat het voorgestelde product ook werkt bij 512 kbps down en 256 kbps up. NetLimiter kan dit maar is betalend (en voor zover ik begrepen heb zit de limiter functie niet in de free trial). Of is er een andere simpele manier om dat op een Windows 7 machine te verwezelijken? Alle voorstellen welkom.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- serialchiller
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Netbalancer kan in "ongeregistreerde modus"(=free) max 3 proceslimieten of -prioriteiten doen.
Wellicht voldoende voor je demo?
Wellicht voldoende voor je demo?