FTP problemen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
CHivÆs

Hallo,

Momenteel zit ik op een andere pc te werken dan die bij mij thuis (processor herbakken, lol)
Hier hebben ze een router (met firewall). Nu wil ik mijn website van hieruit op skynet-ftp placeren.

Maar ik krijg WS_FTP niet goed ingesteld. :oops:
Wat moet ik invullen bij het tabblad Firewall???

Kan iemand me helpen thx
ChivÆs
Weetgraag
Erelid
Erelid

Ik heb ook een router met ingebouwde firewall,
bij mij staat er niks ingesteld. Er draait NIS en de wall van de router en heb geen probs met uploaden.
In de config. van Ws_Ftp staat de firewall niet aan.

Greetz
Weetgraag :wink:
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Normaal moet je helemaal niks instellen. je moet er wel zien, dat in de firewall settings de poort van ftp (21) niet blocked staat voor incoming en outgoing... standaard is dat normaal niet het geval, maar sommige paranoide mensen blocken deze poort ook als ze kunnen.

In wsftp moet je geen settings changen, alleen maybe kiezen voor passive connection. (ook te maken met firewall settings van Skynet)

meer niet, als het niet lukt post een berichtje, en laat ons dan wat meer gegevens over ISP, router, firewall,..
I love it when a plan comes together!
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

ik weet nie wa gelle altijd uitsteekt zenne ma bij mij werkt dieje ftp van skynet altijd prima (behalve toen mee dieje crash) toen we allemaal da cadeauke gekregen hebben voor de rest geen problemen met ftp van skynet
Registered Linux user #286313
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”