Ik heb al een tweetal maanden problemen met mijn aansluiting bij Dommel.
Ik overweeg om mss over te schakelen naar een andere provider. Voorwaarde is wel dat je een onbeperkt downloadvolume hebt.
Bij welke providers kun je al genieten van onbeperkt internet?
welke providers hebben geen limiet
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Enkel Tele2 denk ik, de rest heeft ofwel een ruime limiet of Fair Use.
//edit: ook bij Tele2 staat: "Aanbod exclusief voorbehouden voor een normaal persoonlijk en privégebruik zoals hier gedefinieerd."
Bij professionele abonnementen van Belgacom heb je ook geen downloadlimiet trouwens.
//edit: ook bij Tele2 staat: "Aanbod exclusief voorbehouden voor een normaal persoonlijk en privégebruik zoals hier gedefinieerd."
Bij professionele abonnementen van Belgacom heb je ook geen downloadlimiet trouwens.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Geen limietjes zijn de meeste professionele DSL-abo's bij providers als Telenet, Belgacom, Dommel, EDPnet (SDSL, ADSL2+)
Tele2/BASE is de goedkoopste zonder limiet (35 EUR) die landelijk beschikbaar is, dan Dommel NCPlus, Yabu Flex(+)
Die die niet landelijk beschikbaar zijn, zijn EDPnet Max24, Dommel Cityconnect, Coditel+10 EUR (optie).
in optie: Dommel NC
die limiet heeft maar in de praktijk na de limiet een fair use heeft: evonet, dx-adsl, academic broadband, vitaya adsl
Tele2/BASE is de goedkoopste zonder limiet (35 EUR) die landelijk beschikbaar is, dan Dommel NCPlus, Yabu Flex(+)
Die die niet landelijk beschikbaar zijn, zijn EDPnet Max24, Dommel Cityconnect, Coditel+10 EUR (optie).
in optie: Dommel NC
die limiet heeft maar in de praktijk na de limiet een fair use heeft: evonet, dx-adsl, academic broadband, vitaya adsl
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
http://xs.be/list.php
(en dan sorteren op volume, waarbij al diegene met 999 onbeperkt zijn en de andere in de honderden ook, doch technisch gelimiteerd (door bv. een lage downloadsnelheid, vaak SDSL))
(en dan sorteren op volume, waarbij al diegene met 999 onbeperkt zijn en de andere in de honderden ook, doch technisch gelimiteerd (door bv. een lage downloadsnelheid, vaak SDSL))
ooh. shiny.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Moet wel een upgrade krijgen, staan fouten in (snelheid voornamelijk).cloink schreef:http://xs.be/list.php