wireless

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

http://www.wire-less.be/nl/gsmpromoties.html

# 12,5 cent per minuut naar alle GSM-netwerken (behalve van Wire-less naar Wire-less)
# SLECHTS 8,5 cent per minuut van Wire-less naar Wire-less
# 8,5 cent per minuut naar vaste lijnen (behalve de dure 0903 ...)
# 8,5 cent per SMS
# 8,5 cent per MMS naar eigen netwerk (20 cent naar andere netwerken)
# 6 cent setupkosten, gratis uw detail opvragen via de website.
# € 2,4 abonnement per maand

Wie doet beter?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Hun website vind ik niet overzichtelijk.
http://www.wire-less.be/nl/gsmpromoties.html , ballonnetje met 8.5 cent SMS, daarnaast nog een ballonnetje met 8.5 cent naar wire-less...
Dan die idiote banner die heel de tijd geluidjes maakt

voor de rest zijn het wel interessante tarieven ! Maar ik dacht dat die enkel voor bepaalde leden bedoeld was :p
Iedereen werkzaam bij de openbare diensten (in de ruimste zin van het woord) mag dus lid worden. Bekijk ons promoties maar: ze zijn de moeite waard!
Nu, als de NMBS mij aanneemt als treinbestuurder, dan ga ik heel erg blij zijn natuurlijk :p
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

Lord Utopia schreef:
Iedereen werkzaam bij de openbare diensten (in de ruimste zin van het woord) mag dus lid worden. Bekijk ons promoties maar: ze zijn de moeite waard!
Nu, als de NMBS mij aanneemt als treinbestuurder, dan ga ik heel erg blij zijn natuurlijk :p
als je iemand kent die bij openbare diensten werkt zal het ook wel goed zijn, ik zit zelf ook niet in een openbare dienst(eigenlijk wel als student) en toch staat het op mn naam.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”