Ik heb mij drie weken geleden laten verleiden om over te schakelen naar BelgacomTV.
Na 3 weken heeft de HD decoder al de geest gegeven. Technische support opgebeld: ik mocht onmiddellijk de defecte decoder inruilen voor een nieuw exemplaar. Ik vanmorgen naar de Belgacomwinkel, pover resultaat: geen decoder in stock: zou deze namiddag wel binnenkomen. Er werd voor mij een exemplaar gereserveerd. Dus omtrent 15.30 uur terug naar de Belgacomwinkel: resultaat ... geen decoder binnengekomen of voor mij niet meer beschikbaar. Kom morgen vrijdag eens terug er is kans dat er zouden binnenkomen...
Dus al 2 dagen geen TV. Het zou mij verbazen moest er bij ons tijdens het weekend naar TV gekeken worden.
Belgacom TV - wat een service
Dat heet dan de super service die Belgacom altijd naar voren probeert te brengen om hun peperdure tarieven te verantwoorden. Met andere woorden "zever in pakskes".
Ik hoop voor u dat u een aantal maanden vrijblijvend op proef hebt om het product uit te proberen? Dan is alle stopzetten de gemakkelijkste oplossing.
Ik hoop voor u dat u een aantal maanden vrijblijvend op proef hebt om het product uit te proberen? Dan is alle stopzetten de gemakkelijkste oplossing.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16757
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ben je echt naar een Belgacom-winkel gegaan of een partner?
(want het is makkelijk naar Belgacom te wijzen als het een een losstaande firma is met Belgacom-stickers op hun winkelruit welke geen voorraad houdt ...)
(want het is makkelijk naar Belgacom te wijzen als het een een losstaande firma is met Belgacom-stickers op hun winkelruit welke geen voorraad houdt ...)
-
- Premium Member
- Berichten: 598
- Lid geworden op: 08 apr 2003, 12:06
- Twitter: xtrshop
- Locatie: Antwerpen - Wilrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 46 keer
en dit valt zoals steeds ook onder het begrip, nuttige bijdrage waar de topic-starter mee wordt geholpen.Zambo schreef:Dat heet dan de super service die Belgacom altijd naar voren probeert te brengen om hun peperdure tarieven te verantwoorden. Met andere woorden "zever in pakskes".
Ik hoop voor u dat u een aantal maanden vrijblijvend op proef hebt om het product uit te proberen? Dan is alle stopzetten de gemakkelijkste oplossing.
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 20 sep 2004, 11:24
- Locatie: ninove
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Echte, volwaardige Belgacom winkel, en nog niet van de kleinsten (regionaal centrum) en personeel (zowel technische support als winkel personeel) was gedienstig, onderlegd en beleefd. Alleen geen decoder te verkrijgen. Hopelijk wordt vandaag hun stock aangevuld. Dat de decoder na 3 weken defect raakt mag niet maar kan voorvallen, valt onder het risico één per ... vandaar hun aanbod het defecte toestel onmiddelijk in te ruilen. Dat de winkel met een zo kleine stockmarge moet werken is onbegrijpelijk. Hopelijk werkt hun "just in time" leveringssysteem vandaag wel.
-
- Premium Member
- Berichten: 730
- Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
- Locatie: Neerpelt
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
Je bent toch zeker dat de decoder defect is?
De laatste weken zijn er enkele updates geweest waardoor de decoder (hier toch) is vastgelopen.
De decoder uit de stroom trekken en weer insteken heeft telkens geholpen.
Wel een kwartier wachten voor je weer kan kijken.
De laatste weken zijn er enkele updates geweest waardoor de decoder (hier toch) is vastgelopen.
De decoder uit de stroom trekken en weer insteken heeft telkens geholpen.
Wel een kwartier wachten voor je weer kan kijken.
Ook bij mij was er een probleem , de tv gids was verdwenen en kon ook niet meer opnemen , gebeld naar de hulplijn , was er vriendelijk onthaal en met de raad de stekker uit de stroom te trekken en terug plaatsen was het euvel direct verdwenen , wel een klein kwartier opnieuw alles moeten updaten , misschien een raad voor belgacom om ons te verwittigen bij eventuele aanpassingen of updaten die ons enig probleem zou kunnen opleveren , verder geen klagen van belgacom tv , mooi beeld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2173
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
Deze week ook gehad dat de op aanvaag sectie verdwenen was.veteraan schreef:Ook bij mij was er een probleem , de tv gids was verdwenen en kon ook niet meer opnemen , gebeld naar de hulplijn , was er vriendelijk onthaal en met de raad de stekker uit de stroom te trekken en terug plaatsen was het euvel direct verdwenen , wel een klein kwartier opnieuw alles moeten updaten , misschien een raad voor belgacom om ons te verwittigen bij eventuele aanpassingen of updaten die ons enig probleem zou kunnen opleveren , verder geen klagen van belgacom tv , mooi beeld.
Wat betreft dat stekker uittrekken gedoe: van mij zit er een timer tussen zodat die iedere nacht uitstaat, of Belgacom dat goed vind of niet (het is in elk geval goed voor de stroomrekening).
- Goztow
- Administrator
- Berichten: 15155
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Terwijl je wacht aan de helpdesk, is er sowieso een automatische boodschap die zegt dat veel problemen kunnen opgelost worden door het uittrekken en terug instoppen van de stekker van de decoder. Ik heb alvast geen problemen gehad.
-
- Member
- Berichten: 65
- Lid geworden op: 20 sep 2004, 11:24
- Locatie: ninove
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Vrijdagmiddag telefoon gekregen van de Belgacom winkel. De nieuwe decoder was binnengekomen en ik mocht deze afhalen voor omruiling met de defecte.
Na plaatsing nieuwe decoder werkt alles perfect. Hopelijk houdt dit exemplaar het meer dan 3 weken uit.
Het was wel een defect aan de converter - uitschakelen, stekker uittrekken, heropstarten - lukte gewoon niet, upgraden van de software liep steeds vast, systeem bevroor.
Spijtig dat er onvoldoende stock in de winkel was, zoniet genoot ik van een onberispelijke service.
Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Na plaatsing nieuwe decoder werkt alles perfect. Hopelijk houdt dit exemplaar het meer dan 3 weken uit.
Het was wel een defect aan de converter - uitschakelen, stekker uittrekken, heropstarten - lukte gewoon niet, upgraden van de software liep steeds vast, systeem bevroor.
Spijtig dat er onvoldoende stock in de winkel was, zoniet genoot ik van een onberispelijke service.
Als het goed is mag het ook gezegd worden.