Yo Gasten ,
Heb me deze week een ipod classic kado gedaan en al wat aan het prullen geweest met die itunes . Maar vind het maar niks en een hoop gezever om alles simpel op de ipod te zetten en er terug af te halen. Nu was mijn vraag of er mensen zijn die kennis hebben van dergelijke software die ook met een ipod werkt maar beter werkt en waar betere mogelijkheden in zittin?
Eigenlijk zou ik de ipod moeten kunnen aansluiten alsof het een hardeschijf is of usb stick ( drag and drop )
Iemand die tips kan geven ?
Ipod Software
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik gebruik WinAmp met de "ml_ipod"-plugin:
http://mlipod.sourceforge.net/ , al heeft WinAmp an sich ook al iPod-ondersteuning. Maar met ml_ipod heb je veel meer mogelijkheden (vergelijk hier: http://mlipod.sourceforge.net/wiki/Ml_i ... s_pmp_iPod )
Je kan niet, zoals bij een "normale" MP3-speler je liedjes er via verkenner op zetten, want dan komen ze niet in de iPod-DB terecht. Staan dan fysiek wel op de schijf, maar kan ze niet benaderen vanuit de ipod zélf.
http://mlipod.sourceforge.net/ , al heeft WinAmp an sich ook al iPod-ondersteuning. Maar met ml_ipod heb je veel meer mogelijkheden (vergelijk hier: http://mlipod.sourceforge.net/wiki/Ml_i ... s_pmp_iPod )
Je kan niet, zoals bij een "normale" MP3-speler je liedjes er via verkenner op zetten, want dan komen ze niet in de iPod-DB terecht. Staan dan fysiek wel op de schijf, maar kan ze niet benaderen vanuit de ipod zélf.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 771 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Zit iedereen op die site ofwat?
Winamp iPod plugin ml_iPod has a problem
Sorry! This site is experiencing technical difficulties.
Try waiting a few minutes and reloading.
(Can't contact the database server: Too many connections (mysql-m))
Winamp iPod plugin ml_iPod has a problem
Sorry! This site is experiencing technical difficulties.
Try waiting a few minutes and reloading.
(Can't contact the database server: Too many connections (mysql-m))
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Meon ,
Das een reuze tip !! Ga dit eens even proberen te doen werken
Heb nog eens een vraag , de bij geleverde orrsetjes trekken op niet veel en blijven slecht zitten bij mij ! Iemand die iets anders kan aanraden ?

Heb nog eens een vraag , de bij geleverde orrsetjes trekken op niet veel en blijven slecht zitten bij mij ! Iemand die iets anders kan aanraden ?
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 115 keer
Plastische chirurgieSniffie schreef:Meon ,

- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
Ik heb mij een paar weken geleden de Sennheiser MX 70 VC Sports Earphones besteld (was een iBood) en ik ben er heel tevreden van. Ik heb ook zo een set oren waar niks in blijft zitten en dit is de eerste set earphones die echt blijven zitten en nog comfortabel zitten ook.Sniffie schreef:Heb nog eens een vraag , de bij geleverde orrsetjes trekken op niet veel en blijven slecht zitten bij mij ! Iemand die iets anders kan aanraden ?
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Dan gaan we die ook eens zien te vinden aan een degelijke prijsSub Zero schreef:Ik heb mij een paar weken geleden de Sennheiser MX 70 VC Sports Earphones besteld (was een iBood) en ik ben er heel tevreden van. Ik heb ook zo een set oren waar niks in blijft zitten en dit is de eerste set earphones die echt blijven zitten en nog comfortabel zitten ook.Sniffie schreef:Heb nog eens een vraag , de bij geleverde orrsetjes trekken op niet veel en blijven slecht zitten bij mij ! Iemand die iets anders kan aanraden ?

Zien er wel mooi uit !Plus de volume regeling is ook wel niet slecht .
Kan je me zeggen of ze ook een degelijke ( beter dan de originele ) klank weergeven ? Want de huidige vind ik maar niets plus ik denk dat er al een kabeltje wat los zit want soms veel ruis aan 1 kant en gekraak . Speel ik dan met de kabel dan stopt het meestal wel . Zou eigenlijk terug moeten gaan vanwaar ik dit gekocht heb maar omdat ze niet goed zijn voor mij ga ik toch maar iets anders aankopen .
- Sub Zero
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
't Was een ibood een paar maanden geleden. Dus ik heb ze 19 euro betaald denk ik.Sniffie schreef:Dan gaan we die ook eens zien te vinden aan een degelijke prijs
't Is en blijft Sennheiser: de geluidskwaliteit is voortreffelijk (beter dan de standaard iPod oortjes). Mijn iPod mag redelijk luid staan, ik kan nog altijd een degelijke conversatie voeren met de mensen rond mij, maar zij hebben niet zoveel last van de muziek. Enkel in het vliegtuig is het lastig omdat het lawaai van het vliegtuig je muziek durft overstijgen.Sniffie schreef:Kan je me zeggen of ze ook een degelijke ( beter dan de originele ) klank weergeven ? Want de huidige vind ik maar niets plus ik denk dat er al een kabeltje wat los zit want soms veel ruis aan 1 kant en gekraak . Speel ik dan met de kabel dan stopt het meestal wel . Zou eigenlijk terug moeten gaan vanwaar ik dit gekocht heb maar omdat ze niet goed zijn voor mij ga ik toch maar iets anders aankopen .