Draadloze camera.

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik zoek een camera met wifi. Liefst één van linksys. Mijn vereiste is wel dat hij wpa met AES encryption moet ondersteunen.
Ik had gedacht aan deze, maar het is me niet duidelijk dat hij dit ondersteund.
Graag wat hulp.
Thanks! :wink:
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

nonkie schreef:Mijn vereiste is wel dat hij wpa met AES encryption moet ondersteunen.
Aangezien men zelfs ondersteuning heeft voor WPA2 zou het mij verbazen als hij geen AES aankon.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

r2504 schreef:
nonkie schreef:Mijn vereiste is wel dat hij wpa met AES encryption moet ondersteunen.
Aangezien men zelfs ondersteuning heeft voor WPA2 zou het mij verbazen als hij geen AES aankon.
Ik ben er gisteren één gaan kopen. Wel een ouder model en hij ondersteunde wep/wpa/wpa2 maar geen AES. Ik heb de laatste firmware erop gezet gehad en nog steeds geen AES.
Ik heb dan geprobeerd om de router en de camera te verzetten naar wpa met TKIP, maar dit werkte niet. Raar? of is dat normaal?
Algoed dat ik bij die winkel goede service heb. Ik heb alles mooi terug ingepakt en de camera terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Ze hebben hem terug genomen. :-D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”