Op 2 TV's Prime bekijken?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Graag had ik geweten hoe ik het voor elkaar krijg om op een 2de tv prime te kunnen zien... Aangezien ik een fervent voetbalkijker ben en m'n vrouwtje het niet altijd toelaat in de week :-D om voetbal te zien had ik graag geweten of er een mogelijkheid is om in m'n slaapkamer prime te kunnen kijken op één of andere manier dus laat maar horen die ideeën/voorstellen 8) :-D
GaGo
Member
Member

je kunt bij Telenet meerdere set top boxen hebben, elk apparaat heeft toegang tot dezelfde 'packs'.

meer info hierover kun je vinden op http://onlinesupport.telenet.be en gebruik de zoektermen multiple set top box :-)
Wat zijn de voordelen en voorwaarden van Multiple Set Top Box?

Voordelen:

* je betaalt maar 1 maal de betaalpakketten. Bijvoorbeeld : als je Prime Film & Sport hebt dan kan je zonder extra kosten van dit pakket genieten op al je Set Top Boxen(*).
* de kanaalnummering wordt bijgehouden: alle kanalen staan op dezelfde nummering bij elke Set Top Box.
* Gezinsleden, budgetbepaling en bestellingen zijn eveneens op iedere box.
* Zenderblokkering staat op Set Top Box niveau, dit kan dus verschillen binnen Multiple Set Top Box.
* Opnames die op Digicorder(1) staan, kun je echter niet opvragen op Set Top Box (2)

Voorwaarden:

* Alle Set Top Boxen staan achter één en dezelfde modem
* 2 tot maximum 4 Set Top Boxen achter 1 modem

(*) Een Set Top Box is een Digicorder of Digibox toestel
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

ok klaar en duidelijk antwoord 8) :-D Dus ik ga nu een 2dehands digibox kopen en dan kan ik voort :-D .

Mvg Tommy
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Ik vraag me af of ik als iN-Di gebruiker binnekort hier ook gebruik van kan maken, want nu heb ik Prime slechts op 1 iN-Di box.

Op mijn vraag via email heeft de klantendienst niet geantwoord, weken geleden reeds gemailed.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Op termijn zal je als INDI klant identiek hetzelfde hebben/kunnen als TN klanten, de vraag is alléén wanneer (maar vermoedelijk start men wel nog dit jaar denk ik)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”