Blijkbaar is er toch meer volk dan voorzien aan het spelen, want gisteren tussen 12 en 13 uur kreeg ik volgend bericht:
(zie screenshot)
spelletje Internet is van mij
Kan er ook bewust bijhoren als een soort marketinstunt. Om de mensen het gevoel te geven dat er velen zijn die aan het spelen zijn.
Zou me niet verwonderen van een bedrijf als Belgacom dat ze zoiets bewust inbouwen binnen hun marketing.
Zou me niet verwonderen van een bedrijf als Belgacom dat ze zoiets bewust inbouwen binnen hun marketing.
Nee hoor, als het werkt zie je de namen om de 1 of 2 seconden voorbijflitsen. En kun je het hen kwalijk nemen? Wie wil er nu geen portable winnen door 10 keer op een knopje te klikken?Zambo schreef:Kan er ook bewust bijhoren als een soort marketinstunt. Om de mensen het gevoel te geven dat er velen zijn die aan het spelen zijn.
Zou me niet verwonderen van een bedrijf als Belgacom dat ze zoiets bewust inbouwen binnen hun marketing.