Ik heb hier pc van vrienden.
Ze hadden Win32/Mebroot.k
Mijn "normale" antivirus kon het virus zien maar niet "genezen"
Dus heb ik gezocht en kwam op dr web cure it. Na hdd aangesloten te hebben op MIJN pc, draai ik dr web. Hij vindt het probleem en seconde dat ik druk op "repareer" herstart mijn pc. Sindsdien ziet hij hem als niet gepartitioneerd
Nu door de aard van de virus heb ik begrepen dat ik sowieso FIXMBR moest uitvoeren. Dus doe ik dat. Win cd ->recovery-> fixmbr \device\harddisk0
In 1 seconde is het gedaan, dus ikke "wrs niet gemaakt". En jah hij kan niet booten.
Zou het "beter" gaan als ik fixmbr uitvoer vanuit MIJN vista config?
Terug partitioneren kan ik altijd, het gaat erom de gegevens te kunnen behouden. Alle tips zijn welkom
FIXMBR na virus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 103 keer
normaal is het save of fixmbr uit te voeren, anders gebruik je een recovery tool(als het zou mislukken)liger schreef:Ik heb hier pc van vrienden.
Ze hadden Win32/Mebroot.k
Mijn "normale" antivirus kon het virus zien maar niet "genezen"
Dus heb ik gezocht en kwam op dr web cure it. Na hdd aangesloten te hebben op MIJN pc, draai ik dr web. Hij vindt het probleem en seconde dat ik druk op "repareer" herstart mijn pc. Sindsdien ziet hij hem als niet gepartitioneerd
Nu door de aard van de virus heb ik begrepen dat ik sowieso FIXMBR moest uitvoeren. Dus doe ik dat. Win cd ->recovery-> fixmbr \device\harddisk0
In 1 seconde is het gedaan, dus ikke "wrs niet gemaakt". En jah hij kan niet booten.
Zou het "beter" gaan als ik fixmbr uitvoer vanuit MIJN vista config?
Terug partitioneren kan ik altijd, het gaat erom de gegevens te kunnen behouden. Alle tips zijn welkom
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ja kan nog altijd een data recovery programma proberen. Hiervoor heb je normaal gezien geen partitie tabel nodig