Ik heb hier enkele wmv bestanden en zou die graag snel willen verkleinen, ik moet kunnen instellen welke resolutie ik wil hebben en hoe groot ik het wil hebben, weet iemand zo'n programma? Ik heb me namelijk al suf gezocht.
Alvast bedankt.
videobestand verkleinen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Het kan stom klinken, maar de filmpjes die ik maak op mijn digitale camera bewerk en verklein ik gewoon met Windows Movie Maker. Ik weet echter niet of je het daar zo gedetailleerd kan ingeven zoals jij misschien wilt.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 22 keer
Wou ik ook eerst doen, toen bleek dat ik dan een zodanig kleine resolutie en een zo hoge bitrate kreeg..., je kan dit niet echt instellen bij movie maker. Toch bedankt voor je antwoord.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
Kan je ingeven welke resolutie, welke bitrate.
(oh ja, veel geluk met het zoeken naar de downloadlink, hij is er, maar 't is zoeken)
(oh ja, veel geluk met het zoeken naar de downloadlink, hij is er, maar 't is zoeken)
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Haha, domme site hémeon schreef:http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz