AVG Admin Console

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer

Heeft er iemand ervaring met de AVG Admin Console?
Ben met de trial versie op een windows server 2003 aan't proberen vooraleer ik een licentie koop.
Ik kan AVG niet remote installeren op clients, en als ik ze op de client zelf installeer kan ik niet synchroniseren.
Ook als ik de firewall van de client uitschakel lukt het niet.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
seagull
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb 5 licenties gekocht en heb alles nu aan de praat gekregen na een fresh install.
Op twee clients heb ik de windows firewall moeten afzetten om de installatie te kunnen pushen vanaf de server.
Op een Dell laptop met Win Vista Home Premium heb ik ook UAC moeten uitschakelen.
Maar nu werkt het allemaal. :-D
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

seagull schreef:Ik heb 5 licenties gekocht en heb alles nu aan de praat gekregen na een fresh install.
Op twee clients heb ik de windows firewall moeten afzetten om de installatie te kunnen pushen vanaf de server.
Op een Dell laptop met Win Vista Home Premium heb ik ook UAC moeten uitschakelen.
Maar nu werkt het allemaal. :-D
En kan je nu ook updaten? Ik heb vorige week ook de AVG Admin Console getest omdat het me wel handig leek om de clients up tot houden vanop de Home Server. Maar steeds problemen met 2 Vista's, met dezelfde trucjes heb ik de installatie ook gedaan gekregen, maar up-to-date houden was niet aan de orde. Heb dan maar losse licenties besteld...
seagull
Elite Poster
Elite Poster

khsw schreef:En kan je nu ook updaten? Ik heb vorige week ook de AVG Admin Console getest omdat het me wel handig leek om de clients up tot houden vanop de Home Server. Maar steeds problemen met 2 Vista's, met dezelfde trucjes heb ik de installatie ook gedaan gekregen, maar up-to-date houden was niet aan de orde. Heb dan maar losse licenties besteld...
Ja, ik kan updaten. Ook het remote AVG Admin Report werkt pefect.
Ik download alle updates op de server en de clients halen de updates daar op.
Heb alleen de AVG firewall niet geïnstalleerd. Die maakt het leven er alleen moeilijker op, en windows firewall is goed genoeg.

PS: As je losse licenties koopt, werkt AVG Admin Console evengoed hoor. Hij geeft per station aan welke licentie je gebruikt.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”