Heeft er iemand hier al ervaring (positief of negatief) mee gehad
Aansluitingspunt voor Home Connect
-
Sunburst mirror
- Starter

- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 aug 2008, 11:49
- Locatie: Antwerpen
Ik heb het Homeconect pakket begin juli gekocht, maar heb nog steeds geen Internet omdat het externe bedrijf dat het aansluitingspunt komt regelen al 2x niet is komen opdagen. Steeds op een vrijdag en zo zit ik opnieuw een heel weekend zonder. De Helpdesk is zeer vriendelijk (wanneer ik ze vastkrijg om het probleem uit te leggen) en doen al het mogelijke. Nu staat de volgende afspraak vast op 18/08 (binnen 1.5 week!), ben benieuwd of ze dan effectief zullen langskomen.
Heeft er iemand hier al ervaring (positief of negatief) mee gehad
Heeft er iemand hier al ervaring (positief of negatief) mee gehad
Al 2x afspraak gemaakt met extern bedrijf voor aansluiting Homeconnect, 2x niet komen opdagen (iedere x op een vrijdag zodat je ze pas maandag kunt opnieuw bereiken), volgende poging 18/08...
extern bedrijf aka belgacom?
Tot nu toe ging het goed met belgacom, altijd naar dommel bellen zodat dommel afspraak maakt en ze zijn al altijd komen opdagen
EDIT: Er is een homeconnect problemen+oplossingen+faq.. Anders wordt het een beetje TE veel van het goede me dunkt
Tot nu toe ging het goed met belgacom, altijd naar dommel bellen zodat dommel afspraak maakt en ze zijn al altijd komen opdagen
EDIT: Er is een homeconnect problemen+oplossingen+faq.. Anders wordt het een beetje TE veel van het goede me dunkt

