Pagina 1 van 1
Hoe overschakelen naar discoveryline?
Geplaatst: 28 jul 2008, 18:03
door silencer
-online gaat het niet
-telefonisch gaat het enkel als je vanop een thuis-nummer belt (niet mogelijk)
-in de shop aanvragen dan maar?(voor iemand anders)
Geplaatst: 28 jul 2008, 19:59
door Steven7
ik heb het vandaag voor een klant willen aanvragen. "Neem dan belgacom ADSL was het antwoord". Uitgelegd dat dat niet de bedoeling was. Toen bleek dat er iets "in het systeem" zat waardoor de aanvraag niet verwerkt kon worden.
Re: Hoe overschakelen naar discoveryline?
Geplaatst: 29 jul 2008, 12:29
door Insom
silencer schreef:-online gaat het niet
-telefonisch gaat het enkel als je vanop een thuis-nummer belt (niet mogelijk)
-in de shop aanvragen dan maar?(voor iemand anders)
Bel nogmaals terug en geef je klantnummer.
Het bellen vanop uw thuis nummer is verouderd én als u uw klantnummer kan geven zou er geen probleem mogen zijn.
Je moet begrijpen dat een classic naar disco omschakeling iets vrij simpel is om in het systeem aan te passen. MAAR
1; het systeem trekt op geen *****
2; operatoren "verdienen" niets aan deze omschakeling.
(operatoren hebben een minimaal te behalen quota per dag/maand).
Re: Hoe overschakelen naar discoveryline?
Geplaatst: 29 jul 2008, 17:28
door silencer
Insom schreef:silencer schreef:-online gaat het niet
-telefonisch gaat het enkel als je vanop een thuis-nummer belt (niet mogelijk)
-in de shop aanvragen dan maar?(voor iemand anders)
Bel nogmaals terug en geef je klantnummer.
Het bellen vanop uw thuis nummer is verouderd én als u uw klantnummer kan geven zou er geen probleem mogen zijn.
Je moet begrijpen dat een classic naar disco omschakeling iets vrij simpel is om in het systeem aan te passen. MAAR
1; het systeem trekt op geen *****
2; operatoren "verdienen" niets aan deze omschakeling.
(operatoren hebben een minimaal te behalen quota per dag/maand).
maar ik kan onmogelijk met dat nummer bellen naar belgacom, dat is een uur rijden van hier.
Geplaatst: 29 jul 2008, 19:27
door Insom
? Ik zeg ook helemaal niet dat je vanaf je locatie moet bellen.
Bel er heen met je gsm en als jij je klantnr kan geven dienen zij u als klant te aanvaarden.
"Het bellen vanop uw thuis nummer is verouderd" daar bedoelde ik mee dat dit een achterhaald verhaaltje is wat sommige anciens operators nog beweren.
Geplaatst: 03 aug 2008, 20:53
door silencer
Insom schreef:? Ik zeg ook helemaal niet dat je vanaf je locatie moet bellen.
Bel er heen met je gsm en als jij je klantnr kan geven dienen zij u als klant te aanvaarden.
"Het bellen vanop uw thuis nummer is verouderd" daar bedoelde ik mee dat dit een achterhaald verhaaltje is wat sommige anciens operators nog beweren.
Dat had ik gedaan, maar dat ging niet volgens die persoon.
Ben langsgeweest, moest nog een voip-modem installeren.