Hoe overschakelen naar discoveryline?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4061
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

-online gaat het niet
-telefonisch gaat het enkel als je vanop een thuis-nummer belt (niet mogelijk)
-in de shop aanvragen dan maar?(voor iemand anders)
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 600
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 39 keer

ik heb het vandaag voor een klant willen aanvragen. "Neem dan belgacom ADSL was het antwoord". Uitgelegd dat dat niet de bedoeling was. Toen bleek dat er iets "in het systeem" zat waardoor de aanvraag niet verwerkt kon worden.
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

silencer schreef:-online gaat het niet
-telefonisch gaat het enkel als je vanop een thuis-nummer belt (niet mogelijk)
-in de shop aanvragen dan maar?(voor iemand anders)
Bel nogmaals terug en geef je klantnummer.
Het bellen vanop uw thuis nummer is verouderd én als u uw klantnummer kan geven zou er geen probleem mogen zijn.

Je moet begrijpen dat een classic naar disco omschakeling iets vrij simpel is om in het systeem aan te passen. MAAR
1; het systeem trekt op geen *****
2; operatoren "verdienen" niets aan deze omschakeling.
(operatoren hebben een minimaal te behalen quota per dag/maand).
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4061
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

Insom schreef:
silencer schreef:-online gaat het niet
-telefonisch gaat het enkel als je vanop een thuis-nummer belt (niet mogelijk)
-in de shop aanvragen dan maar?(voor iemand anders)
Bel nogmaals terug en geef je klantnummer.
Het bellen vanop uw thuis nummer is verouderd én als u uw klantnummer kan geven zou er geen probleem mogen zijn.

Je moet begrijpen dat een classic naar disco omschakeling iets vrij simpel is om in het systeem aan te passen. MAAR
1; het systeem trekt op geen *****
2; operatoren "verdienen" niets aan deze omschakeling.
(operatoren hebben een minimaal te behalen quota per dag/maand).
maar ik kan onmogelijk met dat nummer bellen naar belgacom, dat is een uur rijden van hier.
Insom
Pro Member
Pro Member
Berichten: 241
Lid geworden op: 03 aug 2007, 13:04

? Ik zeg ook helemaal niet dat je vanaf je locatie moet bellen.
Bel er heen met je gsm en als jij je klantnr kan geven dienen zij u als klant te aanvaarden.

"Het bellen vanop uw thuis nummer is verouderd" daar bedoelde ik mee dat dit een achterhaald verhaaltje is wat sommige anciens operators nog beweren.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4061
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

Insom schreef:? Ik zeg ook helemaal niet dat je vanaf je locatie moet bellen.
Bel er heen met je gsm en als jij je klantnr kan geven dienen zij u als klant te aanvaarden.

"Het bellen vanop uw thuis nummer is verouderd" daar bedoelde ik mee dat dit een achterhaald verhaaltje is wat sommige anciens operators nog beweren.
Dat had ik gedaan, maar dat ging niet volgens die persoon.

Ben langsgeweest, moest nog een voip-modem installeren.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”