Il y a voo.be
il n'est pas dans la lisste et quand je fait le teste il n'est pas juste
Merci et bone journée
nouveau Adsl voo en belgique liege
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 127 keer
- Bedankt: 48 keer
Da's pech hebben hé man.
(en ik die dacht dat het enkel de Vlamingen waren die niet konden schrijven. )
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 661 keer
Après ton adresse IP tu employe tvcablenet? Je ne sais pas comment détecter quelqu'un avec VOO...Fuschias schreef:Il y a voo.be
il n'est pas dans la lisste et quand je fait le teste il n'est pas juste
Merci et bone journée
Mais tu as raison que VOO manque dans la liste. j'y vais m'en occuper.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1443 keer
- Bedankt: 1160 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Kinderachtig, neen?Maglor schreef:Da's pech hebben hé man.
-
- Plus Member
Kinderachtig of nie,
k'vraag mij ook af wa die gast opeens hier in't Frans af komt...
k'vraag mij ook af wa die gast opeens hier in't Frans af komt...
-
- Elite Poster
Bon, op het gevaar af van hier een communautair userbase-relletje uit te lokken vind ik dat dus volledig naast de kwestie.
Dit is een Nederlandstalig forum dus, hoewel dit niet expliciet in de regels staat, word je toch geacht in het Nederlands te posten. Een minimum aan respect is toch wel wenselijk. Indien je de taal niet machtig bent kan je je toch minstens excuseren dat je de taal niet kent. In, laat ons eerlijk zijn, schabouwelijk Frans hier even van je tak komen maken er van uitgaand dat de 'goede Vlaming' zich wel zal aanpassen, getuigt in mijn ogen niet van bijster veel intelligentie, laat staan respect.
Laat het duidelijk zijn, mij kan het niet zo veel schelen dat je - als het niet anders kan- in het Frans, Duits of Engels post, maar toon ten minste toch een beetje respect.
Dit is een Nederlandstalig forum dus, hoewel dit niet expliciet in de regels staat, word je toch geacht in het Nederlands te posten. Een minimum aan respect is toch wel wenselijk. Indien je de taal niet machtig bent kan je je toch minstens excuseren dat je de taal niet kent. In, laat ons eerlijk zijn, schabouwelijk Frans hier even van je tak komen maken er van uitgaand dat de 'goede Vlaming' zich wel zal aanpassen, getuigt in mijn ogen niet van bijster veel intelligentie, laat staan respect.
Laat het duidelijk zijn, mij kan het niet zo veel schelen dat je - als het niet anders kan- in het Frans, Duits of Engels post, maar toon ten minste toch een beetje respect.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
Mja, 'k zit hier ne gansen dag tussen arrogante Franstaligen. 't Zal zeker op mij afstralen?
-
- Premium Member
Ik zie geregeld buitenlandse connecties in de speedtest-historiek, dus 't had evengoed een vraag in 't engels kunnen zijn (de speedtest en het forum zijn twee verschillende zaken).
btw, ik denk dat dit de franstalige tegenhanger van userbase is: adsl-bc.org
btw, ik denk dat dit de franstalige tegenhanger van userbase is: adsl-bc.org
-
- Plus Member
Geeft je nog altijd geen recht om het op anderen te reflecteren.Maglor schreef:Mja, 'k zit hier ne gansen dag tussen arrogante Franstaligen. 't Zal zeker op mij afstralen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 95 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Alee hoeveel vlaamse internetters zouden nu een vraag stellen in het nederlands op het franstalige belgacom forum?
just my ² cents
just my ² cents
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
-
- Elite Poster
Ga jij mij nu zeggen hoe ik moet reageren? Ik denk nog altijd dat ik hier zelf hierover beslis, zolang ik de forumregels maar respecteer. En ik denk niet dat mijn antwoord beledigend, schokkend, racistisch of haatdragend was.Kriep schreef:Geeft je nog altijd geen recht om het op anderen te reflecteren.Maglor schreef:Mja, 'k zit hier ne gansen dag tussen arrogante Franstaligen. 't Zal zeker op mij afstralen?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
- Bedankt: 363 keer
ja, en je mag ook niets onzinnig zeggenMaglor schreef:
Ga jij mij nu zeggen hoe ik moet reageren? Ik denk nog altijd dat ik hier zelf hierover beslis, zolang ik de forumregels maar respecteer. En ik denk niet dat mijn antwoord beledigend, schokkend, racistisch of haatdragend was.