Hallo,
ik krijg mijn SPA9000 maar niet aan de praat. Hij logt niet aan bij mijn voip-provider (VoiceCheap). Ik krijg telkens 'failed'
Iemand enig idee?
Wim
SPA9000 hulp nodig
De SPA9000 hangt los. Ik heb een Linksys AM200 ADSL-modem (Skynet GO) waarop een Neatgear 8-poorts Gbit switch (van het domme type) hangt. Hierop zit mijn SPA aangesloten.dbr schreef:Hoe is die spa verder aangesloten?
Gebruik je het router gedeelte ook als router of hangt hij als "los" netwerkdevice in je netwerk?
Het vreemde is dat ik in mijn configuratie menu bij Status van Line 1 'Failed' zie staan. Echter de LED's van mijn analoge toestellen lichten vast groen op. Dit wil zeggen dat ze geregistreed zijn bij een voip-service. Deze twee vaststellingen spreker elkaar dus tegen.
Mijn configuratie-pc hangt na de SPA en daarmee kan ik ook surfen. Mijn andere pc's hebben ook toegang tot internet. De DHCP draait op de AM200 en niet op de SPA9000.
Telefoneren lukt ook nog niet al heb ik wel interne kiestoon.
By the way, iemand een dialplan voor belgië ter beschikking?
Wim