Heb gisteren twee hds bijgestoken, voeding veranderd en terug een xp op pc gezet,
maar hoor af en toe een slippend geluid, beetje metaalachtig, en kan niet echt vinden waar het zit.
Tijdens testen van de hd schijven hoor ik het niet, hoor het wel af en toe als ik op het internet bezig ben of als de pc belast begint te worden, door veel tegelijkertijd te doen.
weet er iemand hoe ik het zou kunnen testen wat het is, zonder naast de pc te gaan zitten en te wachten tot ik het hoor.
Kleurenkaart?
Ram geheugen?
Voedingkabel die ergens iets zouden raken?
pc is momenteel intel dp35dp mobo, E6750 intel, 4gb ram, gt8500 nvidia, 2 x 320GB + 500GB sata hd, voeding bequiet 550W, xp home edition
Slippend geluid in pc
- Styno
- Elite Poster
Ik hoor soms ook een soort slippend geluid bij het zwaar belasten van de network interface. Bij mij blijkt het een component te zijn op het mobo dat bij zware belasting een soort electrisch (weet geen ander woord om het te beschrijven) geluid begint te creeren. Ps. voor de pc ge-silenced was kon ik dit niet horen vanwege geluid van de fans.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc

echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
begin ook meer en meer te neigen naar de netwerk kaart op het mobo, zou het een oplossing zijn om een pci netwerk kaart te steken, heb hoe dan ook het idee dat diegene op mijn mobo, niet echt schitterend is, en duuur zijn die dingen nu niet echt.
Nu eerst ram geheugen eens grondig testen, hds waren allemaal perfect op alle vlakken
Nu eerst ram geheugen eens grondig testen, hds waren allemaal perfect op alle vlakken
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!