Ongewenste korting, gevolg jaarabonnement aan mijn been
Geplaatst: 27 jun 2008, 13:44
26/05/2008 krijg ik een brief met daarin de melding dat ik als trouwe klant korting krijg van 6€ als ik nog één jaar bij Belgacom bleef, dit ging automatisch verrekend worden op de volgende factuur
Diezelfde dag bel ik naar Belgacom (0800/22.800) en ik zeg tegen een vriendelijke dame "ik wens niet op dat aanbod in te gaan" "ok dat is geregistreerd, alles komt in orde" zei ze daarop
Ik dacht dat alles nu wel in orde was
Vandaag krijg ik mijn factuur, wat staat erop?
Korting op een jaarabonnement als dank voor uw vertrouwen ... voortijdige ontbinding is mogelijk mits betaling van een opzegvergoeding ???
Ik bel direct naar belgacom, als je alles doet wat de computerdame zegt dan is ineens alles geregistreerd en krijg je niemand aan de lijn, dus ik bel nog is terug ik krijg iemand aan de lijn en nu is er een dossier geopend.
Het kwam allemaal in orde (maar dat heb ik vorige keer ook gehoord)
De helpdesk was wel vriendelijk (ik ben wel niet goed gezind, maar ben wel vriendelijk gebleven want uiteindelijk kan die persoon van nu er niet aan doen dat de dame van vorige keer haar werk niet heeft gedaan)
Ik wens helemaal niet in te gaan op het aanbod omdat ik wist dat ik ging overschakelen, dat heb ik ook gezegd (Belgacom heeft zelfs een brief gestuurd dat mijn nummer wordt overgedragen, dus in principe zouden ze dat moeten weten of kunnen opvragen)
Diezelfde dag bel ik naar Belgacom (0800/22.800) en ik zeg tegen een vriendelijke dame "ik wens niet op dat aanbod in te gaan" "ok dat is geregistreerd, alles komt in orde" zei ze daarop
Ik dacht dat alles nu wel in orde was
Vandaag krijg ik mijn factuur, wat staat erop?
Korting op een jaarabonnement als dank voor uw vertrouwen ... voortijdige ontbinding is mogelijk mits betaling van een opzegvergoeding ???
Ik bel direct naar belgacom, als je alles doet wat de computerdame zegt dan is ineens alles geregistreerd en krijg je niemand aan de lijn, dus ik bel nog is terug ik krijg iemand aan de lijn en nu is er een dossier geopend.
Het kwam allemaal in orde (maar dat heb ik vorige keer ook gehoord)
De helpdesk was wel vriendelijk (ik ben wel niet goed gezind, maar ben wel vriendelijk gebleven want uiteindelijk kan die persoon van nu er niet aan doen dat de dame van vorige keer haar werk niet heeft gedaan)
Ik wens helemaal niet in te gaan op het aanbod omdat ik wist dat ik ging overschakelen, dat heb ik ook gezegd (Belgacom heeft zelfs een brief gestuurd dat mijn nummer wordt overgedragen, dus in principe zouden ze dat moeten weten of kunnen opvragen)