Belgacom verlaagt tarief voor oproepen naar mobiele nummers

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Bellen naar mobiele netwerken wordt sterk goedkoper.
Op 1 juli als gevolg van de daling van de mobiele beëindigingstarieven (MTR).

Belgacom verlaagt vanaf 1 juli nogmaals haar tarieven voor gesprekken van de vaste lijn naar mobiele nummers. De prijsdalingen lopen op tot 30%. Bellen met Belgacom is daarmee goedkoper dan bij de concurrentie.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Fustigateur
Pro Member
Pro Member

Bellen met Belgacom wordt goekoper dan de concurrentie? Ik zie enkel dat de concurrentie om te beginnen geen connectiekost aanrekent en de belminuten goedkoper aanrekent. Zo? :P

Kan je er ook even de juiste tarieven bij vermelden of mag dat nog niet van je baas? Als ik het goed voor heb wordt dat dus in de daluren van vast naar proximus bellen zo'n 0,07 euro (btw in)? 2,8 oude bef per minuut.
Laatst gewijzigd door Fustigateur 26 jun 2008, 09:52, in totaal 1 gewijzigd.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

De connectiekost per oproep daalt met 30% naar 8,02 eurocent per oproep (ipv 11,4 eurocent per oproep).

Tijdens de daluren
naar een Proximus-nummer: 10,5 eurocent/minuut (ipv 11,60 eurocent/minuut) (of: – 9,5%)
naar een Mobistar-nummer: 12,71 eurocent/minuut (ipv 12,69 eurocent/minuut) (of: + 0%)
naar een Base-nummer: 15,6 eurocent/minuut (ipv 14,63 eurocent/minuut) (of: + 7%)

Tijdens de piekuren
naar een Proximus-nummer: 15,80 eurocent/minuut (ipv 17,50 eurocent/minuut) (of: – 10%)
naar een Mobistar-nummer: 18,00 eurocent/minuut (ipv 18,59 eurocent/minuut) (of: – 3%)
naar een Base-nummer: 20,92 eurocent/minuut (ipv 20,52 eurocent/minuut) (of: + 2%)

De tarieven tijdens de piekuren gelden van maandag tot vrijdag van 8 u tot 19 u. De tarieven tijdens de daluren
gelden van maandag tot vrijdag van 19 u tot 8 u op weekends en feestdagen.
Fustigateur
Pro Member
Pro Member

Laat maar, concurrentie is veel goedkoper! Daaag Belgacom.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Kunnen we toch alleen maar toejuichen?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Als ik naar de tarieven kijk zie ik eigenlijk dat er ook een heleboel dingen stijgen ipv dalen, enkel naar de Belgacom-dochter Proximus dalen te tarieven ...
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

Op welke lijnen is dit allemaal van toepassing? Discovery, Classic, iTalk,..?
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Zijn dit die verlagingen die door Europa aan alle telcos opgelegd worden? (en waar de telcos al een ander rip-off plan voor klaarhebben - nl. aanrekenen van binnenkomende gesprekken) :?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

meon schreef:Als ik naar de tarieven kijk zie ik eigenlijk dat er ook een heleboel dingen stijgen ipv dalen, enkel naar de Belgacom-dochter Proximus dalen te tarieven ...
En die compenseren we dan weer met onze Discovery-line... :?
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

meon schreef:Als ik naar de tarieven kijk zie ik eigenlijk dat er ook een heleboel dingen stijgen ipv dalen, enkel naar de Belgacom-dochter Proximus dalen te tarieven ...
Die hun loonkost is dan ook veel sterker gedaald tov de rest van de groep :lol:.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Mja, ik zou dit toch 'een gemengd beeld' durven noemen. Wat dalingen (eigenlijk alleen naar Proximus) en al de rest geeft een (lichte) stijging. Echt goedkoper worden zou ik het dus niet noemen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”