Soms zie je wel mensen met een ander e-mail adres dan @hotmail, @msn of @live op MSN. Zoals @telenet.be, maar hoe doe je dit? Kan dit ook met @dommel.be? Gaat dit door je hotmail door te sturen naar je ander e-mail adres? Maar als ik dit probeer krijg ik het volgende: "Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw."
Alvast bedankt!
MSN met ander e-mail adres
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 325 keer
- Bedankt: 26 keer
Kijk hier eens: https://accountservices.passport.net/pp ... 50&lc=1043
Een e-mailadres gebruiken dat u al heeft
U kunt elk bestaand e-mailadres van uw e-mailprovider gebruiken voor de combinatie van e-mailadres
en wachtwoord voor Windows Live ID. Vervolgens kunt u zich met die combinatie aanmelden bij elke site van
Windows Live ID.
Gebruik een e-mailadres van MSN of Hotmail of een adres dat is gekoppeld aan een MSN Personal
Address om toegang te krijgen tot e-mail op www.hotmail.com.
PSSt, ge moet de achterpoortjes kennen. Gewoon deze link volgen om een MSN account te maken met een eigen mail adres: https://accountservices.passport.net/re ... =1&lc=2067dean3009 schreef:Soms zie je wel mensen met een ander e-mail adres dan @hotmail, @msn of @live op MSN. Zoals @telenet.be, maar hoe doe je dit? Kan dit ook met @dommel.be? Gaat dit door je hotmail door te sturen naar je ander e-mail adres? Maar als ik dit probeer krijg ik het volgende: "Je mag alleen e-mail doorsturen naar een Custom Domain of naar een e-mailadres dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.com. Probeer het opnieuw."
Alvast bedankt!
Mvg,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
En waarom dat... beide hebben uiteindelijk niets met elkaar te maken (je kan dus ook niet zien of je mail hebt via MSN ed.), laat staan dat ze hetzelfde paswoord hebben.nonkie schreef:Je gaat toch geen msn adres aanmaken met het emailadres van je provider. Dat zou heel dom zijn!!!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Oepsr2504 schreef:En waarom dat... beide hebben uiteindelijk niets met elkaar te maken (je kan dus ook niet zien of je mail hebt via MSN ed.), laat staan dat ze hetzelfde paswoord hebben.nonkie schreef:Je gaat toch geen msn adres aanmaken met het emailadres van je provider. Dat zou heel dom zijn!!!

- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ja, ok, maar als je dan van ISP veranderd zit je met de gebakken peren...nonkie schreef:Oepsr2504 schreef:En waarom dat... beide hebben uiteindelijk niets met elkaar te maken (je kan dus ook niet zien of je mail hebt via MSN ed.), laat staan dat ze hetzelfde paswoord hebben.nonkie schreef:Je gaat toch geen msn adres aanmaken met het emailadres van je provider. Dat zou heel dom zijn!!!Das juist!
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1684 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb mijn msn nog altijd op mijn @vt4.net account
. Ik zou toch geen echt mailadres aan mijn msn willen koppelen: veel te veel spam...

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Met niet-Hotmail adres bedoelde ik eender welk eigen adres (bijvoorbeeld je eigen domain). Ik wou trouwens maar aangeven dat het op zich geen extra risico is, de andere consequenties zijn aan jou.selder schreef:Ja, ok, maar als je dan van ISP veranderd zit je met de gebakken peren...
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Ik gebruik Google Apps op mijn domeinnamen en dus ook een msn adres onder m'n eigen domein waarmee ik dagelijks mail. Van spam, ja ik krijg nu en dan eens zo'n invite van een of andere contactpersoon voor toestanden à la netlog en dergelijke, maar 't is nu niet dat ik er dagelijks krijg. En de spam zelf ja die vliegt toch in de spam folder.