hey
ik heb vorige week een creative rhomba mp3 player gekocht
er zat een programma bij creative medisource
de eerste keer werkte het programma maar daarna niet meer
als ik nu het programma open krijg ik volgende melding:
uw muziekbibliotheek is beschadigd en kan niet worden gerepareert. mediasource plaatst nu uw recentste beschikbare backup terug. wilt u doorgaan?
als ik ja klik krijg ik volgende melding: er is geen backup beschikbaar. mediasource maakt nu een nieuwe muziekbibliotheek.
en dan volgende melding is: deze pc-muziekbibliotheek kan niet worden geopend omdat het databaseprogramma is beschadigd. voer microsoft jet engine 4.0 servive pack of hoger uit. u kunt dit downloaden vanaf de website van mirosoft.
en vervolgens loopt het programma vast...
ik heb dat gedownload (een hoger dan versie 3) en toch blijft alles hetzelfde wat moet ik doen?
vele gr
alvast bedankt
creative mediasource fout !!!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Hm. Ikzelf heb een Creative Jukebox 3, en die wordt nog geleverd met Creative Playcenter. Maar ook die werkt met zo'n database.
Heb je alle patches en updates van Windows Update al gedaan? Een daarvan is namelijk een patch in die Jet-engine. Heb je al eens geprobeerd mediasource te verwijderen en opnieuw te installeren? Overigens werkt de Jukebox ook met Windows Media Speler, dus vermoedelijk kan jij dat ook gebruiken voor jouw MP3-speler. (dat als eventueel alternatief).
Heb je alle patches en updates van Windows Update al gedaan? Een daarvan is namelijk een patch in die Jet-engine. Heb je al eens geprobeerd mediasource te verwijderen en opnieuw te installeren? Overigens werkt de Jukebox ook met Windows Media Speler, dus vermoedelijk kan jij dat ook gebruiken voor jouw MP3-speler. (dat als eventueel alternatief).
ja ik heb al geprobeert te wissen en opnieuw te installeren
maar dat lukt niet mijn programma loopt nog steeds vast !!!
ik zal heel graag dat programma aan de praat krijgen
misschien is het een fout die zich voor doet in mijn microsoft zelf???
misschien heb ik een verkeerd engine pack gedownload of zoiets
weet iemand waar ik misschien het juiste kan vinden
maar dat lukt niet mijn programma loopt nog steeds vast !!!
ik zal heel graag dat programma aan de praat krijgen
misschien is het een fout die zich voor doet in mijn microsoft zelf???
misschien heb ik een verkeerd engine pack gedownload of zoiets
weet iemand waar ik misschien het juiste kan vinden
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Als je iets downloadt via Windows Update kan je niets mis doen hoor: de selectie is aangepast aan jouw situatie. Zelfs mocht je het apart hebben gedownload zou de update zich niet willen installeren mocht je het niet nodig hebben.
Ik zal later eens zelf mediasource proberen, ik heb momenteel niet echt de tijd om dit nader te bekijken. Maar je kan voorlopig proberen je muziek op je MP3-speler te krijgen via Windows Media Speler, die ondersteunt die normaal ook (mits je de driver van je MP3-speler hebt geïnstalleerd).
Ik zal later eens zelf mediasource proberen, ik heb momenteel niet echt de tijd om dit nader te bekijken. Maar je kan voorlopig proberen je muziek op je MP3-speler te krijgen via Windows Media Speler, die ondersteunt die normaal ook (mits je de driver van je MP3-speler hebt geïnstalleerd).