Dommel's gigaset-box is gisteren aangekomen. Ik moet het contract nog opsturen en zo ... maar ik ben vandaag wel aan't denken aan een draadloze DECT telefoon.
Welke DECT telefoon gaan jullie aanschaffen ? Indien jullie er geen hebben of over eentje beschikken die aan vervanging toe is ...
Ik heb de documentatie van die Siemens Gigaset SX-762 (ja die van Dommel) nog niet bekeken. Zijn er bepaalde features die de Gigaset SX-762 aanbied die niet door elke DECT telefoon worden ondersteund ? Ik denk bijvoorbeeld aan conference calls, 2 externe lijnen koppelen of de combinatie van 1 externe lijn met 2 interne DECT toestellen.
De DECT toestellen die ik 8 jaar geleden gekocht heb voor het huis van mijn ouders doen het nog steeds goed. Dat zijn ook Siemens DECT toestellen, 1 basis set met "hoorn" met 1 extra hoorn. Ik ga dus vermoedelijk voor Siemens gaan.
Dommel Homeconnect - Welke DECT telefoon kopen ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 21 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hier ook een siemens (nochtans niet zo superrecent)
Werkte al prima samen met BGC , Scarlet Box en nu met de fritz!box...
Het zou me dus verbazen dat hij niet met de siemens zou overweg kunnen
Werkte al prima samen met BGC , Scarlet Box en nu met de fritz!box...
Het zou me dus verbazen dat hij niet met de siemens zou overweg kunnen

VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 35 keer
ik ga me ook die modem aanschaffen bennenkort en dan ook ineens een siemens gigaset telefoon. ik dacht aan de gigaset c475. siemens raadt echter de IP versie van deze sets aan. waarom? ik sluit de C475 toch gewoon op de modem aan dus ik dacht dat ik dan geen IP-foon nodig had? heb deze vraag nog al gesteld op het dommel-subforum maar nooit antwoord gehad...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Ik gebruik deze thuis om te bellen met voipcheapdarkzero schreef:eindelijk een duidelijk antwoord. bedankt!
waarvoor dient dan zo'n IP foon?

- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Die steek je op een router die geen ingebouwde SIP-mogelijkheden heeftdarkzero schreef:eindelijk een duidelijk antwoord. bedankt!
waarvoor dient dan zo'n IP foon?