Verbinding valt constant uit
Geplaatst: 25 mei 2008, 14:21
Ik ken iemand en zij heeft een USB ADSL modem (zo'n witte platte) en haar verbinding valt constant uit. Na telefonisch contact met Belgacom zeggen ze dat de lijn in orde is.
Na een kennis van mij aan te spreken zegt hij dat de lijn absoluut niet in orde is. Enkele waarden:
downstream 12dB, 81 % rel. cap op 1430m. + onbalans
Na contact (nog eens) met Belgacom en het doorgeven van bovenstaande gegevens blijft men zeggen dat de lijn in orde is.
Er zijn overal splitters. Er is ook wel een bancontact aanwezig.
Wat zou het probleem zijn?
Na een kennis van mij aan te spreken zegt hij dat de lijn absoluut niet in orde is. Enkele waarden:
downstream 12dB, 81 % rel. cap op 1430m. + onbalans
Na contact (nog eens) met Belgacom en het doorgeven van bovenstaande gegevens blijft men zeggen dat de lijn in orde is.
Er zijn overal splitters. Er is ook wel een bancontact aanwezig.
Wat zou het probleem zijn?