Ik ken iemand en zij heeft een USB ADSL modem (zo'n witte platte) en haar verbinding valt constant uit. Na telefonisch contact met Belgacom zeggen ze dat de lijn in orde is.
Na een kennis van mij aan te spreken zegt hij dat de lijn absoluut niet in orde is. Enkele waarden:
downstream 12dB, 81 % rel. cap op 1430m. + onbalans
Na contact (nog eens) met Belgacom en het doorgeven van bovenstaande gegevens blijft men zeggen dat de lijn in orde is.
Er zijn overal splitters. Er is ook wel een bancontact aanwezig.
Wat zou het probleem zijn?
Verbinding valt constant uit
Om eerlijk te zijn heb ik nooit anders gewetenwim48 schreef:Na telefonisch contact met Belgacom zeggen ze dat de lijn in orde is.

Wat je kan proberen is je modem met een nieuw kabeltje te verbinden waar de telefoonkabel binnenkomt. Dan even wat testen. Als het hetzelfde probleem oplevert, ligt het in ieder geval al niet aan je binnenbekabeling.

-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Je USB modem in de prullebak gooien en iets deftigs kopen.Rogue schreef:Wat je kan proberen is
Trouwens die Bancontact staat toch ook op een ADSL filter ?