Slechte spamfilter Mobistar
- Fustigateur
- Pro Member
Bij Mobistar krijg je bakken spam elke dag. Kan men daar echt niets aan doen??? Sommige berichten zijn tot 10 keer dezelfde berichten, men kan die er toch wel op zijn minst uitfilteren. Vervelend.
- Fustigateur
- Pro Member
'k Heb Norton professional, maar vind dat je pc daardoor behoorlijk trager draait. Bovendien gebruik ik de mailaccount van Mobistar niet meer, maar 'k moet die mails nog dagelijks via hun website checken voor mensen die dat adres blijven gebruiken. Heb gebeld naar Mobistar om die account af te sluiten, maar is tot op heden blijkbaar nog steeds niet gebeurd. Anders krijgen de mensen een foutmelding en moeten ze op zoek naar een ander actief e-mailadres.Blue-Sky schreef:Norton instaleren op je PC. (is niet gratis en vraagt wat onderhouden, zoals regelmatig een scan doen)
Doorlaten van spam, geen last van hier.
Heb onlangs gemaild naar Skynet dat ze mijn account moesten afsluiten, want dat daar ook net hetzelfde gebeurde. Heeft me de nodige problemen in het verleden opgeleverd. Net even gescheckt of de account bij Skynet intussen afgesloten is en dat hebben ze ondertussen effectief gedaan. Kijk, ik ben daar bijzonder tevreden over. Krijgen de mensen nu tenminste een foutmelding. ISP's zouden dat automatisch moeten doen wanneer een klant naar een andere ISP overgaat. Maar blijkbaar doet niemand dat en blijven die accounts actief. Met alle gevolgen van dien.
- Fustigateur
- Pro Member
Ik ben geen klant meer bij Mobistar. Mijn login en pw werken niet meer. Maar de mails blijven wel toekomen via webmail. Heb hen al gevraagd om mij volledig af te sluiten. Bij skynet kan het, waarom niet bij mobistar? Ik wil volledig af van Mobistar, zij blijkbaar niet van mij.Goztow schreef:Je kan je mobistar mail via je gmail opvragen en dan wordt spam door de gmail filter verwijderd.

-
- Elite Poster
Bij Skynet weten ze intussen al lang wat voor individu jij bent.Fustigateur schreef:Ik ben geen klant meer bij Mobistar. Mijn login en pw werken niet meer. Maar de mails blijven wel toekomen via webmail. Heb hen al gevraagd om mij volledig af te sluiten. Bij skynet kan het, waarom niet bij mobistar? Ik wil volledig af van Mobistar, zij blijkbaar niet van mij.Goztow schreef:Je kan je mobistar mail via je gmail opvragen en dan wordt spam door de gmail filter verwijderd.

Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- Fustigateur
- Pro Member
Vergeet vooral niet te overdrijven. 
// edit door L-army: onnodige quote weggehaald.

-
- Elite Poster
dat doe jij al meer dan voldoende dus ik hoef dat al niet te doen. 

Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Waarom stop je dan niet gewoon met die webmail te checken?Fustigateur schreef:Ik ben geen klant meer bij Mobistar. Mijn login en pw werken niet meer. Maar de mails blijven wel toekomen via webmail. Heb hen al gevraagd om mij volledig af te sluiten. Bij skynet kan het, waarom niet bij mobistar? Ik wil volledig af van Mobistar, zij blijkbaar niet van mij.

Dit is weer zo'n nutteloze topic die enkel maar dient om wat na te trappen, net zoals die honderden usenet posts van jou.