Op simyo.be kan je tarieven van simyo -> simyo zien (die iets goedkoper zijn), sms'en kan je ook aan 1/2 v/d prijs.
maar allemaal leuk....maar hoe weet je of iemand simyo klant is?
je moet toch niet aan iedereen vragen met een base nr. of ze bij simyo zitten?
op 1299.be kan je enkel base zien
dan ff naar simyo gemaild (snel antwoord)
"Geachte heer *****
Vermits simyo het BASE-netwerk gebruikt, wordt hier geen aparte vermelding van gemaakt. De enige oplossing blijft dat u aan uw correspondenten vraagt welke operator zij hebben."
zou het niet handig zijn, mochten ze een online database hebben, waarbij je zelf kan checken of ze -zoals op 1299.be- simyo klant zijn?
herkennen simyo nr.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 635 keer
- Bedankt: 394 keer
- Recent bedankt: 3 keer
tja, ik weet het liever op vóórhand!skynetbbs schreef:van zodra je hebt gebeld kun je dit direct nakijken wie je hebt gebeld en hoe duur het was
Je krijgt toch ook een bieptoon als je naar een ander netwerk belt?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
ja wat een logisch gevolg is geweest toen mensen hun telefoonnummer konden meenemen naar een andere mobiele operator...satsurfer schreef:tja, ik weet het liever op vóórhand!skynetbbs schreef:van zodra je hebt gebeld kun je dit direct nakijken wie je hebt gebeld en hoe duur het was
Je krijgt toch ook een bieptoon als je naar een ander netwerk belt?
Vandaag de dag is dit nog altijd niet mogelijk met een emailadres... "je moet maar hotmail, gmail of yahoo nemen zeggen ze dan

Ik denk dat dit de grootste reden is dat mensen bij hun dure stagge isp blijven... door dit "email"probleem

ik geloof dat nog geen 1% bij simyo zit...dus ga er gewoon vanuit dat niemand er zit tenzij hij jouw of jij hem hebt overtuigd om over te schakelen.
dus die 30min per herlaadbeurt.... die krijg ik idd amper opgebeld

- AgentVortex
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Al is gekeken op www.crdc.be ?
Alhoewel ik denk da ie daar ook gewoon Base gaat zeggen hoor, best effe testen, ik ken niemand die Simyo heeft ...
Greetz,
V.
Alhoewel ik denk da ie daar ook gewoon Base gaat zeggen hoor, best effe testen, ik ken niemand die Simyo heeft ...
Greetz,
V.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
Operator: BASEAgentVortex schreef:Al is gekeken op www.crdc.be ?
Greetz,
V.
is tzelfde als de andere site voor numberportatie
btw een proximus,base of mobistar gebruiker zal ook alleen maar weten dat je "base" bent ...
zolang het bellen naar een "simyo" gebruiker niet DUURDER is ... is dit geen noemenswaardig probleem...
het enige wat m'n hier zou willen is weten of m'n van de gratis minuten kan gebruik maken of "goedkoper" kan bellen alvorens ze bellen...