Meer problemen via BC door andere diensten?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
Fustigateur
Pro Member
Pro Member

Op het netwerk van BC had ik alsmaar meer problemen met snelheid en stabiliteit. Zit nu op het netwerk van scarlet. Snellere download en upload en stabielere lijn. Zo zie je maar met al hun belgacom tv en dito meer dat ze de gewone adsl-gebruikers te veel belasten.
X-2datop
Pro Member
Pro Member

Hehe, en binnenkort zit je terug bij Belgacom aangezien zij Scarlet hebben overgenomen :)
enfin, volgens mij had jij ergens pech ofzo, want ondanks al de rest, is het toch algemeen geweten dat het netwerk van Belgacom (Skynet) het beste presteert qua snelheid én stabiliteit.

grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

X-2datop schreef:Belgacom (Skynet)
Skynet bestaat niet meer ( is volledig Belgacom ;) ). De naam die jij zoekt van het netwerk is Turboline ;)
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Alles-in-één, wat je zocht ?
Fustigateur
Pro Member
Pro Member

X-2datop schreef:Hehe, en binnenkort zit je terug bij Belgacom aangezien zij Scarlet hebben overgenomen :)
enfin, volgens mij had jij ergens pech ofzo, want ondanks al de rest, is het toch algemeen geweten dat het netwerk van Belgacom (Skynet) het beste presteert qua snelheid én stabiliteit.

grtz,
X

Kan wel zijn dat "men" (BC-werknemers en -resellers incognito?) dat zegt, maar ik 'ondervind' het anders. Het netwerk van Scarlet is beter en sneller bij mij. Ben ik blij dat ik van het Belgacom netwerk af ben! Een voorhistorische 4MB, de al even voorhistorische datalimiet, nemen het niet nauw met je privacy (spelen aan wie het ook maar vraagt je IP adres door - Skynet, Mobistar, etc ...) en continu uitvallen. En nochtans zit ik niet eens zo ver van de centrale.

En wat die overname van Scarlet betreft door Belgacom, weet jij meer dan wij weten? Bij mijn weten wordt die door Europa noch door de raad voor mededinging goedgekeurd. En wat niet eens ter discussie is, is dat BC tot op heden nog steeds geen eigenaar is van Scarlet. En je zult zien dat ook NOOIT wordt.
X-2datop
Pro Member
Pro Member

ditCh schreef:
X-2datop schreef:Belgacom (Skynet)
Skynet bestaat niet meer ( is volledig Belgacom ;) ). De naam die jij zoekt van het netwerk is Turboline ;)
pfff, muggezifterij :) Ik weet dat het turboline is, maar de meeste mensen kennen belgacom / skynet hé
X-2datop
Pro Member
Pro Member

Fustigateur schreef:
Kan wel zijn dat "men" (BC-werknemers en -resellers incognito?) dat zegt, maar ik 'ondervind' het anders. Het netwerk van Scarlet is beter en sneller bij mij. Ben ik blij dat ik van het Belgacom netwerk af ben! Een voorhistorische 4MB, de al even voorhistorische datalimiet, nemen het niet nauw met je privacy (spelen aan wie het ook maar vraagt je IP adres door - Skynet, Mobistar, etc ...) en continu uitvallen. En nochtans zit ik niet eens zo ver van de centrale.

En wat die overname van Scarlet betreft door Belgacom, weet jij meer dan wij weten? Bij mijn weten wordt die door Europa noch door de raad voor mededinging goedgekeurd. En wat niet eens ter discussie is, is dat BC tot op heden nog steeds geen eigenaar is van Scarlet. En je zult zien dat ook NOOIT wordt.
Dat jij dat anders ondervind kan ik alleen maar als een punt voor jou beschouwen. Ik hoop dat het zo blijft en wens je geluk in je verdere surf bestaan. Op tot de volgende aanvaring met de politiek.

Grtz,
X
Fustigateur
Pro Member
Pro Member

X-2datop schreef:
Fustigateur schreef:

Dat jij dat anders ondervind kan ik alleen maar als een punt voor jou beschouwen. Ik hoop dat het zo blijft en wens je geluk in je verdere surf bestaan. Op tot de volgende aanvaring met de politiek.

Grtz,
X

Niet alleen voor mij een punt, maar ik wou dat meer mensen zouden inzien dat er andere en betere alternatieven zijn dan Belgacom en Telenet.
Vieten
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer

Wat is hier nu de bedoeling van? :?
Over de prijs van belgacom kan je hier eindeloos komen discussieren, maar over kwaliteit en stabiliteit van het netwerk???
Als je wat verder rondkijkt op het forum zal je zien dat op dat gebied de klachten zowat altijd gaan over andere operatoren.
Als het dus al waar is dat het nu stabieler loopt zal dat zeker niet door belgacom/skynet komen en wel door een fout bij jou thuis.

Mja... als ik lees wat voor argumenten je er allemaal bij haalt denk ik eerder dat je eens lekker wil klagen. :roll:
Special_K
Premium Member
Premium Member

Vieten schreef:Wat is hier nu de bedoeling van? :?
Over de prijs van belgacom kan je hier eindeloos komen discussieren, maar over kwaliteit en stabiliteit van het netwerk???
Als je wat verder rondkijkt op het forum zal je zien dat op dat gebied de klachten zowat altijd gaan over andere operatoren.
Als het dus al waar is dat het nu stabieler loopt zal dat zeker niet door belgacom/skynet komen en wel door een fout bij jou thuis.

Mja... als ik lees wat voor argumenten je er allemaal bij haalt denk ik eerder dat je eens lekker wil klagen. :roll:
Als hij bij Scarlet nu wel een goede verbinding heeft zal het waarschijnlijk toch niet aan hem liggen. Het is niet omdat het het duurste netwerk van België is dat het ook het beste is hé. Een oud-collega van me is ook recentelijk overgeschakeld naar Scarlet nadat hij al een tijdje op de sukkel was met BGC en ik hoorde van hem net hetzelfde verhaal: hogere snelheiden en minder downtime. Over het feit dat ie nu een pak minder betaald en het feit dat hij quasi FUP heeft zal ik nog zwijgen, oeps :P
Afbeelding
KK
Elite Poster
Elite Poster

Deze man heeft er blijkbaar enorm veel problemen mee om afgewezen te worden. Omdat hij in het verleden bij Belgacom en recent bij Mobistar terecht buiten gegooid is, laat hij geen enkele kans onbenut om deze 2 ISP's de grond in te boren.

Google maar even op 'Mari Noke Ulen', het is dan meteen duidelijk met welke zieke geest we hier te maken hebben.
Fustigateur
Pro Member
Pro Member

KK schreef:Deze man heeft er blijkbaar enorm veel problemen mee om afgewezen te worden. Omdat hij in het verleden bij Belgacom en recent bij Mobistar terecht buiten gegooid is, laat hij geen enkele kans onbenut om deze 2 ISP's de grond in te boren.

Google maar even op 'Mari Noke Ulen', het is dan meteen duidelijk met welke zieke geest we hier te maken hebben.
Je bent actief iemands persoonlijke leven aan het schaden. Bij deze dien ik bij de moderatoren klacht in. :!: Lees de gebruiksaanwijzigingen. En handel er ook naar. Dat wil zeggen, geen persoonlijke aanvallen. Bovendien weet ik niet waarover je het hebt, en hoef ik het trouwens ook niet te weten. Hoe kan jij overigens weten of iemand al dan niet terecht is geschorst of afgesloten? Je beschikt zo te zien over alle details. En post on topic, je bent volledig aan het afwijken.

-----

<i>4.

*Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend, beledigend, in strijd zijn met de Belgische wet of de wet op de privacy
schenden.

*Post geen berichten om een persoon aan te vallen.
</i>
KK
Elite Poster
Elite Poster

De mods zijn capabel genoeg om de IP's van je postings op dit forum van enkele weken geleden te vergelijken met je postings rond diezelfde tijd op usenet (telkens crossposts tussen be.radio, be.tv en be.politics, ook telkens in minstens één van die groepen totaal off-topic). :-)
Fustigateur
Pro Member
Pro Member

KK schreef:De mods zijn capabel genoeg om de IP's van je postings op dit forum van enkele weken geleden te vergelijken met je postings rond diezelfde tijd op usenet (telkens crossposts tussen be.radio, be.tv en be.politics, ook telkens in minstens één van die groepen totaal off-topic). :-)
Daarmee bewijs je alleen maar dat het je te doen is om iemand persoonlijk aan te vallen en op zoek te gaan naar iemands persoonlijke gegevens. Voor de 2de maal zondig je hier tegen de forumregels. Dergelijke figuren als jij mogen ze voor mijn part van elk forum meteen afzwieren.
KK
Elite Poster
Elite Poster

Een IP is eigendom van je (ex) provider, daar is totaal niks persoonlijks aan 8)

Anyway, je doet maar wat je niet laten kan, het zal vrij snel duidelijk worden dat het enkel je bedoeling is om hier wat onrust te stoken. Van mij zal je hier geen last meer hebben, ik heb het volle vertrouwen in de Userbase Crew. :-D
Blue-Sky
Erelid
Erelid

@ Fustigateur
Je bezwaar is overgemaakt naar de hidden afdeling > Crew/moderatoren.
wacht maar op antwoord. (niet gesloten, voorlopig)
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Fustigateur schreef:Op het netwerk van BC had ik alsmaar meer problemen met snelheid en stabiliteit. Zit nu op het netwerk van scarlet. Snellere download en upload en stabielere lijn. Zo zie je maar met al hun belgacom tv en dito meer dat ze de gewone adsl-gebruikers te veel belasten.
Fijn dat je dat met ons deelt. Your point being?
Ik volg Vieten. Ik ben zelf nog steeds bij Belgacom, omdat de alternatieven vaak niet die service kunnen leveren die ik er van verwacht. Bij m'n pa heb ik het aangedurfd om Versatel (nu Tele2) te nemen voor zowel ADSL als telefonie, en daar heeft het ook 4 maand geduurd eer alles in orde was. Nu het eenmaal allemaal werkt ook wel tevreden over.

Enne... aanvallen? Waar? Ik zie geen persoonlijke aanvallen hoor. KK drukt zich enkel uit, en voor zover ik kan beoordelen noemt hij je niet bij naam, verwijst zelfs niet rechtstreeks naar jou, enkel naar het Internet (Google). Een persoonlijke aanval is dan ook wel schromelijk overdreven. Ik heb nog niemand iets horen zeggen in de zin van "Als ik jou ooit tegen kom klop ik je bakkes in mekaar" of andere persoonlijke aanval. Als je jezelf in the picture wilt plaatsen, dan word je een publiek figuur en hoor je daar ook mee om te kunnen gaan en moet je kritiek kunnen verdragen of te kunnen negeren.
Fustigateur
Pro Member
Pro Member

meon schreef:
Fustigateur schreef:Op het netwerk van BC had ik alsmaar meer problemen met snelheid en stabiliteit. Zit nu op het netwerk van scarlet. Snellere download en upload en stabielere lijn. Zo zie je maar met al hun belgacom tv en dito meer dat ze de gewone adsl-gebruikers te veel belasten.
Fijn dat je dat met ons deelt. Your point being?
Ik volg Vieten. Ik ben zelf nog steeds bij Belgacom, omdat de alternatieven vaak niet die service kunnen leveren die ik er van verwacht. Bij m'n pa heb ik het aangedurfd om Versatel (nu Tele2) te nemen voor zowel ADSL als telefonie, en daar heeft het ook 4 maand geduurd eer alles in orde was. Nu het eenmaal allemaal werkt ook wel tevreden over.

Enne... aanvallen? Waar? Ik zie geen persoonlijke aanvallen hoor. KK drukt zich enkel uit, en voor zover ik kan beoordelen noemt hij je niet bij naam, verwijst zelf niet rechtstreeks naar jou, enkel naar het Internet (Google). Als je jezelf in the picture wilt plaatsen, dan word je een publiek figuur en hoor je daar ook mee om te kunnen gaan en moet je kritiek kunnen verdragen of te kunnen negeren.
Dacht dat dit een ernstig forum was waar on topic gediscussieerd werd. Niet dus.

Bye.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

meon schreef:Een persoonlijke aanval is dan ook wel schromelijk overdreven.
Is wel iets overdreven denk ik ook.
Men moet wel een en ander kunnen verdragen op 'n forum, dus olifanten of dikhuid aankweken. :wink:
KK
Elite Poster
Elite Poster

Ik vrees dat vanaf nu dit forum in dezelfde categorie geplaatst wordt als de VRT, VTM, Belgacom, Mobistar, Telenet, minister Keulen en elke niet extreem rechtse partij :lol:

Nu ben ik benieuwd waar binnenkort vuilspuiterij over Userbase.be te lezen zal zijn. :roll:

Persoonlijke ben ik ook geen fan van Belgacom, maar ISP's gaan bekladden enkel en alleen omdat je er na herhaaldelijke (en terechte) abuses buiten gegooid bent, is vrij kinderachtig.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Daarmee bewijs je alleen maar dat het je te doen is om iemand persoonlijk aan te vallen en op zoek te gaan naar iemands persoonlijke gegevens. Voor de 2de maal zondig je hier tegen de forumregels. Dergelijke figuren als jij mogen ze voor mijn part van elk forum meteen afzwieren.
Goh, stemmen? Of nee, toch niet... Achteraf ga je zeuren dat het allemaal vriendjespolitiek was...
Je bent actief iemands persoonlijke leven aan het schaden. Bij deze dien ik bij de moderatoren klacht in. Lees de gebruiksaanwijzigingen. En handel er ook naar. Dat wil zeggen, geen persoonlijke aanvallen. Bovendien weet ik niet waarover je het hebt, en hoef ik het trouwens ook niet te weten. Hoe kan jij overigens weten of iemand al dan niet terecht is geschorst of afgesloten? Je beschikt zo te zien over alle details. En post on topic, je bent volledig aan het afwijken.
?! U neemt uw wensen voor waar aan of zo? Bent U advocaat? Agent? Ambtenaar? In functie van *whatever*? Of bent U gewoon een irritante burger die meent omdat hij rechten heeft dat hij daarom te pas en te onpas de samenleving hier mee moet confronteren, vergetende dat diegene die U aanspreekt zelf OOK rechten hebben? U zou best eens nagaan wat uw -plichten- zijn tav de samenleving, en een cursus ethiek volgen om de nodige morele maatstaven in een zeker perspectief te plaatsen.
Dacht dat dit een ernstig forum was waar on topic gediscussieerd werd. Niet dus.

Bye.
Heh. Wat een aangename verrassing... Na al die eigenzinnige en opdringerige topics, waar elke repliek die tegenstrijdig of relativerend is het moet ontgelden, en de poster er bij, komt er alsnog iets verstandigs te voorschijn... Ik krijg plots weer hoop dat het goed komt met de koopkracht, Irak, Afghanistan, Tibet, Leterme en mijn ex.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer

Ik zet een slotje op dit topic, het heeft geen zin hier over verder te blijven bomen ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”