Sony Ericsson W950i

Algemene discussies over telecommunicatie
Plaats reactie
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

Sony Ericsson W950i

Iemand ervaring met dit toestel?
Ik kan er eentje kopen voor 160€

Ik wil em vooral gebruiken voor de agenda functie en sms..
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
Bedankt: 771 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Supertrage software, héél onhandig om te SMSen.

Ik heb de mijne na 2 weken terug verkocht.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Ik ben er heel tevreden over. Maar ik zend niet zo veel sms en zo. Het is een pracht MP3 speler en bovendien ook nog eens telefoon ;).

Ja, de software is traag maar dat is zo bij de meeste smartphones van die generatie, niet?

160 euro is ook wel een goed prijsje :). Nu ja, het hangt ervan af wat je wil hé ;).
Corleone
Plus Member
Plus Member

160€? Nieuw dan toch hoop ik ? Koste bij Phonehouse 189€ , nu zijn ze allemaal uitverkocht ma dan zou 160€ voor ne tweedehandse redelijk veel geld zijn.
Afbeelding
Afbeelding
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

selder schreef:Supertrage software, héél onhandig om te SMSen.

Ik heb de mijne na 2 weken terug verkocht.
tweaken, der is ook een programma voor dat zeer goed werkt!
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 45 keer

laurens7 schreef: tweaken, der is ook een programma voor dat zeer goed werkt!
Heb je daar iets meer info over?
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Ja, ik neem ook aan dat het een nieuwe is? Want 2e hands is het te duur.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster

nee is 2e hands
ma ze zijn niet meer te verkrijgen in de winkel
de 960i is uit.. en dat is +400e en teveel..
Er zit ook nog een carkit bij.. Dus ik vind het wel een goeie prijs.
Verder is nagekeken en draait op symbian, dus kan alle soft installeren dat ik wil, ook active sinc, is super.
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 35 keer
Te Koop forum

de W-reeks is vooral bedoeld als mp3-speler.
wil je meer zakelijke toepassingen zoals kalender, agenda, taken, ... dan zou ik voor de K-reeks gaan.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

darkzero schreef:de W-reeks is vooral bedoeld als mp3-speler.
wil je meer zakelijke toepassingen zoals kalender, agenda, taken, ... dan zou ik voor de K-reeks gaan.
pfff, software genoeg beschikbaar.

de gsm draait op uiq3+java ondersteuning, kijk maar eens wat je zoal kunt installeren, zonder java +- een honderd tal applicaties incl. tomtom 6.02

Je gsm als voip gebruiken(gratis applicatie), ...(mijn tv decoder bedienen via mn gsm), putty,... allemaal mogelijk.Er is ook een freeware applicatie om zelf je achtergrond te maken(incl. ipod skins,...)
sinds enkele maanden werkt doom en dukenuked3d e.d. ook.

Een windows-based kan wel meer applicaties aan.

Een carkit is dat dan om handsfree te bellen? (optie zit al in gsm(bij de p990i die ik heb toch)+ ik versterk mijn electromagnetisch veld met mijn boxen in de wagen, dan heb je ook geen carkit nodig(op aux, gsm niet aangesloten).

160€? is idd veel, daarvoor had je een nieuwe (is ondertussen zeker 2 j oud).Voor minder kun je de p990i krijgen (moet je wel update naar de laatste versie) op ebay.de
Ik zou eens kijken op ebay.de of elders als er geen haast achter zit (dhl levering duurt 2d en als ze de nachtvluchten willen verbieden zou het wel eens langer kunnen duren!).

Dat programma, kom ff niet op de naam, versneld de gsm aanzienlijk (soms wordt ze 2-3 keer zo snel)
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 35 keer
Te Koop forum

laurens7 schreef:pfff, software genoeg beschikbaar.
weet ik ook wel want heb er ook meerdere geprobeerd maar de bediening om zakelijke software te gebruiken is gewoon beter bij de K-reeks. en de software staat er standaard al op dus da's ook al mooi meegenomen 8)
en 160 is, ook al krijg je er een carkit bij, idd veel te veel!!! :eek:
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

darkzero schreef:
laurens7 schreef:pfff, software genoeg beschikbaar.
weet ik ook wel want heb er ook meerdere geprobeerd maar de bediening om zakelijke software te gebruiken is gewoon beter bij de K-reeks. en de software staat er standaard al op dus da's ook al mooi meegenomen 8)
en 160 is, ook al krijg je er een carkit bij, idd veel te veel!!! :eek:
btw voor 150€ heb je een nieuwe p990i van ebay met garantie!
Geheugen kopen(4 of 8GB) kost tegevenwoordig niet veel meer(tomtom europe+VS=+-3GB).
TL@
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb ook een w950. Zo traag is de software niet (je moet wel updaten want diegenen die je kunt kopen bij the phone house zijn nog uitgerust met de originle firmware, heel oud dus)

Ik heb TT erop staan en ik heb documents to go er ook op gekocht om excel en word open te doen. Sync tussen pc en gsm is perfect, zowel voor notes als organizer als contacts, echt super gsm.

Ik heb ook wat themes gedownload en ander icoontjes om het geheel een persoonlijke touch te geven.
Alleen de batterij is wat onvoldoende vind ik, om de 2 dagen moet het ding aan de lader (BT staat wel altijd aan, anders gaat hij een dag langer mee. Ik bel wel veel en sms ook redelijk veel en op de fitnes luister ik naar mp3's, elke dag van de werkweek)
Dafke
Elite Poster
Elite Poster

Wel
ik ben er tot nu toe ook heel tevreden van..
Enkel een minpuntje (en dat is dan ook veruit het enige) is het toetsenbord om te sms'n..
Dat is net iets te klein....

Anders minpuntje maar totaal niet erg is dat je niet een directe toets hebt om je profiel in te stellen (dus stil, vergaderen, luid, etc)..

Voor de rest zeker een aanrader, al denk ik erover om mss toch als ik een goeie aanbieding zo over te stappen naar de M600i wegens een groter toetsenbord..
TL@
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Dafke schreef:Wel
ik ben er tot nu toe ook heel tevreden van..
Enkel een minpuntje (en dat is dan ook veruit het enige) is het toetsenbord om te sms'n..
Dat is net iets te klein....

Anders minpuntje maar totaal niet erg is dat je niet een directe toets hebt om je profiel in te stellen (dus stil, vergaderen, luid, etc)..

Voor de rest zeker een aanrader, al denk ik erover om mss toch als ik een goeie aanbieding zo over te stappen naar de M600i wegens een groter toetsenbord..
Ik vind het veel erger dat er helemaal geen profielen zijn.

Knopjes wennen wel vind ik.

M600 zou ik nooit doen omdat je dan geen Walkman meer hebt en die vind ik juist zo goed op de W950.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”